12.06.2015

Inspiratorka Rimmel Wake Me Up !

Cześć !

Dziś chcę Wam pokazać co otrzymałam w przesyłce dla Inspiratorek Rimmel Wake Me Up :) Strasznie się cieszę, że udało mi się dostać do testów i szczerze mówiąc nie liczyłam na taki zwrot akcji podczas wysyłania zgłoszenia.Okazało się jednak, że dostałam wiadomość z informacją o zakwalifikowaniu i - tak jak 999 innych Inspiratorek - dostałam dzisiaj swoją paczuszkę :)



Pierwsze, co wywołało uśmiech na mojej twarzy to pudełeczko w kształcie torebki :D Wygląda to naprawdę super ! 


A oto zawartość :) Każda z Nas Inspiratorek dostała podkład, tusz i broszurkę z informacjami.


Pierwszy z testowanych produktów to nowy podkład Wake Me Up z witaminą C, który ma Nam  zapewnić :
- efekt świeżej, pełnej blasku cery
- nawilżenie i elastyczność skóry
- niwelowanie oznak zmęczenia.

Jak się sprawuje opiszę Wam w najbliższym czasie :)


Kolejna nowość to maskara Wake Me Up z ekstraktem z ogórka, która dzięki swojej formule sprawia, że rzęsy są odżywione przez cały dzień ( zasługa witamin i ekstraktów z ogórka ). Precyzyjna szczoteczka dociera do każdej rzęsy osobno sprawiając, że są one pogrubione, podniesione i rozdzielone bez gródek, dając  efekt otwartego oka.No i oczywiście pachnie ogórkiem ! :D 


Tak właśnie wygląda pakiet Inspiratorki Wake Me Up :) Teraz czeka mnie testowanie i inspirujące zadania do wykonania :) 

11 komentarzy:

  1. Też dzisiaj dostałam :) Jestem ciekawa jak się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od dawna chcę zakupić ten podkład, ale nigdy nie ma mojego odcienia ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Też dzisiaj do mnie dotarła paczka :) Ciekawa jestem podkładu, z tuszem się chyba polubię, ma moją ulubioną szczoteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podkładem jestem oczarowana ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja także się dostałam :) Ale jakoś... nie za bardzo mi podpadł zestaw :<
    Jak zawsze mamuśka przejmie bo jej zawsze pasuje to co mi nie pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Też się dostałam do testów i muszę przyznać, że zarówno podkład, jak i maskara póki co sprawują się super :)

    OdpowiedzUsuń