13.05.2015

Upominki ze spotkania !

Witajcie,
No to przyszła pora na pokazanie upominków z Majówki Blogerskiej :) Pierwsza miałam wszystkie w domu a ostatnia zamieszczam post :D Bez zbędnego gadania zapraszam do pooglądania co dostałam :)

1.Equlibra



2.Spa & Fit 




3.The Secret Soap Store



4.Love me Green





5.Ekobieca Drogeria Internetowa 


6.Lambre



7.Bee Yes


8.Shefoot



9.Vitwoman.pl



10.Lagenko


11.Premiumusa



12.Barwa


13.Akatja


14.Nikwax



15.Eveline 




16.Pilomax



17.Mama na diecie



18.Drogerie Natura 


19.Mariza





20.Secret Lashes



21.Sekret Urody





22.Drogerie Wispol



23.Jubileo

24.Carmex



Tu kieruję podziękowania do sponsorów upominków :)





Nie obyło się również bez licytacji na szczytny cel :)




Swoje dary przekazaliśmy dla piesków ze schroniska Kundelek w Rzeszowie :) 

7 komentarzy:

  1. Paletka The Nudes-genialna!
    Miłych testów;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prezenty, akcja charytatywna godna oklasków :)
    Mam nadzieję że kiedyś uda mi się uczestniczyć w takim spotkaniu bo też jestem z okolic Rzeszowa :)

    OdpowiedzUsuń