12.05.2015

Spotkanie z Douglasem

Cześć
Dziś trochę o spontanicznym spotkaniu z firmą Douglas :) W zeszłym tygodniu napisała do mnie jedna z dziewczyn z propozycją udziału w spotkaniu promującym nową linię kosmetyków kolorowych firmy Douglas.Oczywiście byłam za! :D Tak więc w piątek 8 maja po godz.17 stawiłam si ew McDonaldzie na zbiórce i razem z dziewczynami ruszyłam do Biura Regionu Douglas w Rzeszowie.



Tam przywitały nas sympatyczne Panie z firmy :) Całe spotkanie odbywało się w francuskim klimacie więc na stołach czekało na nas białe wino i iście francuskie przekąski.Na początek Natalia opowiedziała o pielęgnacji i przedstawiła nam kilka produktów.Mogłyśmy pomacać i popróbować wszystkiego.


Po wystąpieniu Natalii przyszła pora na część makijażową.Kinga opowiedziała o nowej kolorówce Douglasa i pokazała jak szybko wykonać makijaż francuski.Muszę przyznać,że kilka produktów zwróciło moją uwagę.


Na koniec wykonałyśmy kilka grupowych zdjęć i otrzymałyśmy od dziewczyn upominki :)














3 komentarze:

  1. O kurczę, ale fajnie:) Zazdroszczę możliwości wzięcia udziału w takim spotkaniu jeszcze o tematyce makijażowej mmmm bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie byłoby posłuchać, pooglądać i podyskutować w takim gronie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę :)

    Kochana mam prośbę... Czy mogłabyś poklikać u mnie w linki w najnowszym poście z Dresslink ? Byłabym ogromnie wdzięczna ! :) Z góry dziękuję ! :)

    OdpowiedzUsuń