18.05.2015

Pora na Sleek'a !!

Cześć!
Dziś przychodzę aby opowiedzieć Wam o wszędzie już znanych paletkach firmy Sleek.Chyba nie ma nikogo,kto by nie znał tych kosmetyków :D Szczerze powiem,że jakoś nie po drodze mi było wrzucić do koszyka jakąś paletkę.Pewnie dlatego,że jest ich aż tyle :) Ale los chciał,że Drogeria Ekobieca podarowała paletki uczestniczkom Majówki Blogerskiej.A że jedną wylicytowałam to mam teraz dwie!!


W moje łapska wpadły Oh So Special ! 658 oraz Garden of Eden 447.Pierwsza zachwyciła mnie swoją delikatnością i pięknymi,różowymi cieniami <3 Druga ma w sobie zielenie,którym nie sposób się oprzeć.Obie wykonane z lekkiego i myślę,że średnio wytrzymałego plastiku.Są dość małe jak na paletę 12 cieni, wewnątrz zawierają lusterko i dwustronny aplikator.Nie obyło by się również bez nazw każdego cienia z osobna :)



Oh So Special!

Ta paletka bardzo mi się spodobała.Kolorki są idealne do lekkich makijaży.Sprawdzi się z pewnością na dzień i wieczorne wyjście.Znajdziemy tu zarówno maty jak i hmmm pięknie błyszczące ( piszę tak ponieważ nie są to typowe perły i nie wiem jak je inaczej nazwać :D ).Moim zdecydowanym faworytem jest  pięknie błyszczący,opalizujący na złoto róż o nazwie Gateau <3 Wygląda przepięknie ale muszę go nakładać opuszkami palców ponieważ pędzel robi z niego byle co.Tak jak reszta "błyszczących" cieni jest bardzo miękki i aż chce się go miziać tym opuszkiem :D Cienie trzymają się na oku praktycznie cały dzień, aczkolwiek to też zasługa bazy.Fakt faktem trochę się kruszą ale da się przeżyć.Maty są suche i dość słabo wypadają.Mimo tych kilku minusów paletka należy do ulubieńców :)


Garden Of Eden

Piękne zielenie i brązy.Podobnie jak powyżej znajdują się w niej maty (2), maty z drobinkami (3) oraz błyszczące (7).To co mi się tu podoba to nazwy takie jak Adam's Apple,Eve's Kiss czy Tree of Life :D Takie bardzo symboliczne.Całe zestawienie kolorystyczne przywodzi nawet  na myśl skórę węża :) Lubię ją ale używam rzadziej.Jeżeli już się do niej zabieram to po brązy, ponieważ zielenie średnio u mnie wyglądają.Co do konsystencji cieni analogicznie jak w poprzedniej - maty suche, błyszczące miękkie.


Oh So Special ! ( po prawej):
-Bow
-Organza
-Ribbon
-Gift Basket
-Glitz
-Celebrate
-Pamper
-Gateau
-The Mail
-Boxed
-Wrapped Up
-Noir


Garden of Eden ( po lewej):
-Gates of Eden
-Eve's Kiss
-Paradise on Earth
-Python
-Forbidden
-Flora
-Entwined
-Adam's Apple
-Fig
-Evergreen 
-Fauna
-Tree of Life


Taki oto makijaż wykonałam korzystając m.in. z tych paletek cieniami:
Gateau,The Mail,Python


video

I co powiecie o tych paletkach?? Macie swoich ulubieńców wśród paletek Sleeka ? :)

6 komentarzy:

  1. mam oh so special i opakowanie mi sie nie domyka juz z powodu jednego upadku ;/ ale kolory z niej uwielbiam i uzywam praktycznie codziennie, strasznie sie do niej przekonalam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Oh So Special i Au Naturel :) Podoba mi się trwałość tych cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tę Oh so special!!! Te błyszczące cienie są obłędne! :) Piękna jest jeszcze Vintage Romance:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Długo polowałam na Oh so special i niestety nie mam jej do dziś:/ lubię te paletki, choć ta z naszej majówki blogerskiej rozwaliła mi się po jednym otwarciu tzn opakowanie, ale i tak wiem, ze bedę z niej zadowolona, nią już kilka makijaży nią zrobiłąm :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne są! Moją pierwszą paletką miała być Oh so special, ale pomyliłam się w zamówieniu i kupiłam Au Naturel i jakoś tak wyszło że tej pierwszej się do tej pory nie doczekałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. joj zazdroszczę talentu, piękny makijaż ;)!

    OdpowiedzUsuń