04.05.2015

Podsumowanie kwietnia!

Cześć!
Dziś  już czwarty dzień maja, więc pora na podsumowanie kwietnia :) Chodź za oknami pogoda taka, że wszystkiego się zachciewa zebrałam się do napisania posta.





Miesiąc zaczął się pechowo a to wszystko za sprawą konkursu organizowanego przez Rimmel.
Ciekawych co i jak odsyłam Tu.Tam również więcej zdjęć konkursowych :) 


W  kwietniu również pokazałam Wam dwa makijaże.Jak pogoda dopisze i będzie dobre światło to może jeszcze kiedyś coś wrzucę:) A póki co odsyłam do Date Night oraz Little Smokey.



Również w zeszłym miesiącu mieliście okazję zobaczyć moją kolekcję lakierów  Color Club od Euro Fashion. Fiesta czy Alter Ego?? Odpowiedź znajdziecie TU :)


Podczas gdy wszyscy szaleli na promocjach - 49% ja postanowiłam wstąpić do Inglota i drogerii Wispol.Nie opłaciło mi się to w żadnym calu ale było warto :D Co kupiłam ?? A to już musicie poczytać TU :)


W kwietniu również rozpoczęłam  przyjmowanie zapisów na makijaże w okresie maj-sierpień :) Wielkiego sukcesu nie oczekuję z racji tego,że w mojej okolicy ciężko zdobyć zaufanie kobiet w kwestii  makijażu :p Ale póki co zapisów przybywa !!


Tak minął kwiecień na moim blogu.Wciąż mało postów się pojawia i niestety będzie jeszcze gorzej - jest maj i zbliżają się kolokwia i egzaminy ;/ Ale od czasu do czasu postaram się coś tu naskrobać :) 

4 komentarze:

  1. Ten konkurs to porażka :D wygrały takie prace że aż się słabo robi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będę się wypowiadać, bo dla mnie orka rozwalona na różowej ścianie to zdecydowanie nie jest praca godna nagrody głównej :) Szkoda mi tylko tych dziewczyn,co miały naprawdę świetne prace.

      Usuń