12.05.2015

Majówka Blogerska !!

Kochani,
Dziś relacja z organizowanej przeze mnie i Asi z bloga  http://joannaa-lifestyle.blogspot.com  Majówki Blogerskiej :) Ja podsunęłam pomysł,Aśka się podpięła i wymyśliła cel no i tak jakoś poszło.A cel spotkania był nie byle jaki,bo zbierałyśmy karmę dla zwierzaczków z rzeszowskiego schroniska Kundelek.Spotkałyśmy się wszystkie 9 maja po godzinie 13.00 w restauracji LUKR w C.H.Millenium Hall.




Po pierwszych zdjęciach przyszedł czas na plotkowanie i obiad.Ja niestety nie mogłam spróbować cudnie wyglądających pyszności bo źle się czułam ale dziewczyny zachwalały :) Pyszne i tanie jedzonko jak najbardziej na plus!! Pozwolę sobie naskrobać kilka słów o samej restauracji.LUKR sprawia wrażenie miejsca ekskluzywnego i swoim wyglądem sprawia wrażenie drogiej restauracji.Nic bardziej mylnego!!Zestaw składający się z zupy i drugiego dania zjemy już za 19 zł. :)



Po zjedzeniu przyszła pora na wysłuchanie kilku słów na temat nowości w dziedzinie mani - paznokcie robione metodą tytanową.Przyszły do Nas Panie z Quick Nails Bar znajdującego się na 1 piętrze w Millenium Hall i opowiedziały co to takiego i jak się tą metodę wykonuje.Każda z Nas może sobie takie paznokcie zrobić, ponieważ dostałyśmy bony zniżkowe na wybrany zabieg :)



Jak już wspomniałam na początku, nasze spotkanie miało cel.Z tej racji zorganizowaliśmy również licytację.Dziewczyny momentami ostro się targowały ;D


W międzyczasie też miała miejsce wymianka.Super sprawa jeżeli ma się coś na zbyciu :p



Gdy spotkanie dobiegało końca rozdałyśmy dziewczynom skromne upominki i zaczęło się oglądanie :)


Gabi i Asia 

Ploteczki...

...a tu już wszystkie skupione :)


Kasia- ta mina mówi wszystko :p

Paulina i Magda

Piękne prawda ? :)

Kasia i Patrycja

Asia i Beata 

To tylko ja :p


A to Kasia i jej następczyni - Amelka :) Śliczna kopia mamusi :*




Po spotkaniu zebrałyśmy karmę i wszystko trafiło do Kundelka :) 


W najbliższym czasie pojawi się post z upominkami.W tym miejscu dziękuję wszystkim sponsorom za wkład :) 

7 komentarzy:

  1. Chciała bym kiedyś wziąść udział w takim spotkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karolcia było super dziękuje za wspaniałe spotkanie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały cel Wam przyświecał kochane. :*

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za organizację i miły czas :* cieszę się, że wsparłyśmy schronisko i tyle nam się udało uzbierać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne spotkanie i cudowny szczytny cel :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna relacja :)

    Kochana mam prośbę... Czy mogłabyś poklikać u mnie w linki w najnowszym poście z Dresslink ? Byłabym ogromnie wdzięczna ! :) Z góry dziękuję ! :)

    OdpowiedzUsuń