11.04.2015

Pechowy konkurs dla Rimmel'a :)

Witajcie,
Miałam kryzys....Tak,właśnie dopadł mnie pierwszy kryzys na blogu.Nie pisałam dla Was już sporo czasu.Nie miałam czasu,nie chciało mi się,brakowało mi zdjęć i tak zawsze coś było na NIE.Mam nadzieję,że już mi przeszło :) Dziś pokażę Wam kilka zdjęć :) Miały być na konkurs ale oczywiście się spóźniłam ;/ Ehh,ta skleroza...Ale pokarzę przynajmniej Wam :) W "sesji" towarzyszyły mi siostrzenice- Martyna (modelka) i Nikola ( fotograf).




Było to zgłoszenie do drugiego etapu konkursu organizowanego przez firmę Rimmel :) Zadanie było wyzwaniem,bo trzeba było się wykazać kreatywnością! Temat: Impreza z Rimmel !!
Napłynęło mnóstwo zgłoszeń i niektóre były całkiem pomysłowe :p  Chociaż irytowały mnie dziesiątki zdjęć typu "selfie"  lasek,które najwidoczniej postanowiły wysłać swoje ładne zdjęcie,mając nadzieję,że może im się uda.Radze nauczyć się czytać regulamin :)
Będąc święcie przekonaną,że dziś jest 10 zorganizowałam swoją małą sesję :) A oto efekty :)











Mam wrażenie,że Martyna ma szanse zrobić karierę w modelingu :D Tak się powygłupiałyśmy :p Było mnóstwo zabawy  :)
Pozostaje mi tylko życzyć sobie i Wam ogarnięcie w rzeczywistości :) 

8 komentarzy:

  1. Piękny kolaż szkoda ,że nie zdążyłaś :(

    OdpowiedzUsuń
  2. O szkoda ze nie zdążyłaś bo super wyszła Wam ta sesja:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że się nie udało... Takie fajne zdjęcia na pewno zostałyby uwzględnione :) Cóż... dziś mamy 11, nie 10 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia świetna! Nie martw się... ja ostatnio też jakoś nie ogarniam:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że nie udało się załapać, bo zdjęcia są świetne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz na mega sympatyczną babkę :) Siostrzenica zresztą podobnie!

    OdpowiedzUsuń