24.04.2015

Haul urodzinowy - Inglot,Pierre Rene, Andrea,Golden Rose :)

Witajcie,
dziś mój blog obchodzi swoje pierwsze urodziny!! :p A wiadomo,że jak urodziny to i prezenty, więc wybrałam się na małe zakupy :D Ciekawi co kupiłam ?? :)



Najpierw poszłam do Inglota z myślą o zakupie pudru HD - słynnej 505-tki :) 


Nak już kupiłam puder to przypomniałam sobie,że przecież nie mam gdzie go trzymać - kupiłam paletkę.Gdy już byłam w drodze do kasy moim oczom ukazał się przepiękny widok.Błyszczący i mieniący się na tysiąc sposobów.Cień nr 108. Cudo <3 Gdybym miała odwagę malować Panny Młode to zdecydowanie byłby to mój must have :)
Cena pudru: 29 zł
Paletka: 18 zł
Cień: 13 zł


W drogerii Wispol dokupiłam sobie drugi podkład Pierre Rene Skin Balance 22 Light Beige.Cel był taki,żeby używać go  do przyciemniania dużo jaśniejszej 20.
Cena: 24,99 zł


Brakowało mi też długo sztucznych rzęs.Znalazłam coś takiego :) 
Przyjrzyjcie się dokładnie....


Czy czegoś Wam to nie przypomina?? Bo mi do złudzenia przypominają rzęsy Ardel.Nawet nazwa jest podobna.Zdecydowałam,że wypróbuję :p  To tego oczywiście klej.

Cena kleju: 10,90 zł
Cena rzęs: 10,90 zł


Ostatnia rzecz to wysławione pomadki Velvet Matt.Chciałam kupić jedną ale ostatecznie wzięłam 04 (w rzeczywistości jaśniejsza) i 24 (czerwień wpadająca w pomarańcz ).
Cena: 9,90 zł


Tak wyglądały moje urodzinowe zakupy.Trochę tego jest więc przez najbliższy miesiąc nie będę już robić kosmetycznych zakupów :) Jak tam u Was ? Co upolowałyście na trwającej właśnie Promocji   - 49 % ??




8 komentarzy:

  1. ja chcialam ten podkład w Naturze kupić, a tu nie ma szafy :( W Rossmannie tylko podkład z Rimmela, ale w Naturze trochę poszalałam

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze fajne te rzęski, w Wispolu je kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzęski sztuczne mnie zaciekawiły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomadki GR uwielbiam, a dziś zakupiłam Skin Balance :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawi mnie ta paletka z Inglota, jak się sprawuje ?
    zuzikblogger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne rzęsy i szminka czerwona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe nowości, pomadki mają świetne kolorki :) A podkład z Pierre Rene mam ale właśnie w tym jasnym odcieniu który chcesz rozjaśniać :)

    OdpowiedzUsuń