18.04.2015

Fiesta vs Alter Ego

Witajcie !
Dziś chciałabym Wam przedstawić dwa zestawy lakierów do paznokci, które dostałam na spotkaniach w Łańcucie i Dębicy od Euro Fashion.Podoba mi się to,że każdy zestaw ma swoją nazwę i indywidualną szatę graficzną, a całość zapakowana jest w przeźroczysty kartonik.Bardzo efektownie prezentują się na półce :) Moje zestawy to kolorowa Fiesta i tajemniczy  Alter Ego :)

1.Fiesta 


Fiesta to kolekcja  sześciu kolorowych lakierów oraz szybkoschnącego lakieru nawierzchniowego.Kolory są idealne na lato :) 

985 SUNRISE CANYON


986 ENDLESS SUMMER 


982 MAMBA 


984 WILD CACTUS 


983 FLAMINGO


987 ON THE ROCKS


SPEEDY TOP COAT 


Jeżeli chodzi o zestawienie kolorystyczne to zestaw jak najbardziej mi się podoba.Moim faworytem jest zdecydowanie Flamingo <3 Piękny róż jak u prawdziwego flaminga :) On the rocks przypomina mi natomiast srebrzankę do malowania drzwiczek w starych piecach ;/ Jeżeli chodzi o to ,jak lakiery zachowują się na paznokciach to już nie jestem taka zadowolona. Po pierwsze zastygają do takiej dziwnej, półmatowej konsystencji i nie wygląda to dobrze. No i niestety szybko się ścierają.
Cena zestawu : 105 zł 

2. Alter Ego 



Alter Ego to zestaw lakierów z drobinkami i lakierem nawierzchniowym .Wygląda na to, że są to lakiery duochrome, ponieważ  pięknie się mienią.Są ciemne i owiane nutką tajemnicy :) 

910 SECRET AGENT


911 TOTAL MYSTERY 


909 ALTER EGO 


912 ALIAS


913 ULTERIOR MOTIVE


914 MASQUERADING


VIVID TOP COAT


Ten zestaw to mój faworyt.Jedynie Masquerading nie przypadł mi do gustu, bo to taka zgniła zieleń :/ Idealne krycie uzyskamy po dwóch warstwach.W przeciwieństwie do lakierów z Fiesty, te schną ładnie.Najpiękniejszym jest chyba tytułowy Alter Ego :)
Cena zestawu : 105 zł

Niestety nie mogę pokazać jak to wygląda na paznokciach bo mam nałożoną hybrydę ;/ Co powiecie na temat tych lakierów?? :) 


13 komentarzy:

  1. Mnie ten Alias urzekł :D inne też są fajne. A Flamingo zazdroszczę, bo ja dostałam inny zestaw w Łańcucie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba zestawy mają ładne kolory :-) jednak pierwszy jakoś bardziej do mnie przemawia :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam zestaw Alter Ego i wielbię :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak pozbędziesz się hybryd to mam nadzieję, że pokażesz je na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zdecydowanie Fiesta ma cudowne kolory

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten drugi chyba mi się najbardziej podoba ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeden i drugi zestaw jest cudowny :)
    Pierwszy jednak bardziej mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fiesta- idealne kolory na lato! Bardziej mi się podoba ten zestaw, aczkolwiek Alter Ego też niczego sobie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo zainteresował mnie Twój blog. Co powiesz na wspólną obserwację ? Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. drugi zestaw świetny :) sama mam dwie serie z tej firmy, ale w bardziej krzykliwych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń