14.03.2015

Świeca dla duszy i ciała 2SENSES by Marta Rynkiewicz

Witajcie:)
Ręka do góry, kto uwielbia świece zapachowe??? No,trochę nas jest :D A teraz powiedzcie mi, dla kogo najlepszym relaksem jest masaż?? A co powiecie na to,żeby relaksować się zapachem i masażem jednocześnie?? "Tak,jest to możliwe w SPA albo gdy obłożymy dom świeczkami i zafundujemy sobie masaż".A ja Wam powiem,że jest to dużo łatwiejsze :) Wystarczy jedna świeca 2SENSES by Marta Rynkiewicz.Dlaczego niby akurat ta a nie inna?? Bo jest to wyjątkowa świeca do masażu :)  



Swoją świecę o zapachu zielonej herbaty dostałam w Dębicy i już tam skradła me serce.Przepięknie pachnie :) A do tego była ślicznie zapakowana :)


Cała magia tkwi w tym,że świece 2SENSES są wykonane ręcznie i z naturalnych składników.Ich skład to wosk sojowy i naturalne olejki eteryczne.Oprócz tego,że cudownie pachną to kryją w sobie dużo dobroczynnych właściwości.Zawarte w nich składniki odżywiają i nawilżają skórę.


Jak to działa?? Bardzo łatwo:)
Po pierwsze wybieramy zapach odpowiadający oczekiwanemu efektowi (zielona herbata relaksuje).
Odpalamy świecę,ciesząc się aromatem i w momencie rozpuszczenia się wosku gasimy ogień.Takim ciepłym olejkiem masujemy wybraną część ciała.Możemy też zanurzyć palec a następnie rozprowadzić olejek po miejscach wrażliwych, które potrzebują pielęgnacji. 
Dlaczego świece sojowe są lepsze od tych parafinowych??
-składają się z naturalnych składników
-są bezpieczne dla środowiska
-w momencie spalania wytwarzają znikomą ilość dwutlenku węgla
-nie zawierają substancji rakotwórczych
-posiadają dłuższy czas spalania
-w razie wypadku można je usunąć za pomocą ciepłej wody i mydła
-są przyjazne dla alergików

Czego więcej potrzeba?? Dla mnie ta świeca jest świetnym produktem.Pali się codziennie i urzekła mnie swoim zapachem.No i po całym dniu chodzenia  mogę sobie wymasować bolące stopy :) 
Wszystkie potrzebne informacje najdziecie TU . 
Ja polecam,reszta należy do Was :) 

12 komentarzy:

  1. moja jeszcze stoi nieruszona :D za ładnie jest zapakowana, żeby to zniszczyć! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż,ja nie mogłam się powstrzymać :p

      Usuń
  2. Chcę ją, wydaje się być idealna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jutro testuję na niej masażyk :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chcę taką:D To chyba będzie kolejny cenny nabytek w mojej kolekcji świec:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale bym poszła na masaż < 33o jeny!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jeszczem nie świeczkowa :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam, zapraszam do zakupu w promocyjnej cenie:-) Do świąt duża świeca za jedyne 35 zł:-)
    pozdrawiam właścicielka marki 2 senses by Marta Rynkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba linkmy muszę podrzucić mojemu M. -takim prezentem cieszylibyśmy się oboje:)

    OdpowiedzUsuń