03.03.2015

Podsumowanie lutego !!

Cześć,
post trochę spóźniony ale mimo wszystko jest :) Podsumowanie kolejnego miesiąca na blogu! 
Luty był miesiącem obfitującym w recenzje kosmetyków, post typu " Pani Domu Radzi", ogłoszenie o spotkaniu  oraz moje zdanie na temat pewnej afery w internecie.W skrócie wszystko wyglądał tak :



Mimo,że luty to krótki miesiąc, udało mi się napisać dla Was 12 postów ( tylko o jeden mniej niż w styczniu ).Najchętniej komentowałyście notkę o najnowszej czekoladzie od MUR, którą znajdziecie TU :D Zgaduję,że to ten tytuł przyciągnął czytelników :p


Dużą popularnością cieszył się również post na temat  najczęściej popełnianych błędów  w makijażu.
"Jestę wizażystę" poczytacie  TU :D 


Luty to również czas zapisów na Majówkę Blogerską w Rzeszowie !! Zgłoszeń przyszło sporo ale wybraliśmy  razem z Asią z bloga http://joannaa-lifestyle.blogspot.com tylko 13 osób.Przygotowania już ruszyły i powiem Wam, że chyba odnalazłam swoje powołanie :D Organizacja takich spotkań to dla mnie czysta przyjemność :) Jeśli jesteście ciekawe z kim spotkam się w maju to zapraszam TU .




Pojawił się też post, w którym " wylałam swoje żale"  na temat konkursu  Maxineczi, a raczej sytuacji,jaka wynikła po ogłoszeniu wyników ;/ Jak się okazało wiele osób miało na ten temat podobne zdanie do mojego. Ciekawi o co chodziło ? Zapraszam do poczytania TU.


W taki oto sposób upłynął cały miesiąc.Ja szykuję się na sobotni Blogerski Dzień Kobiet w Dębicy :D Znów będzie okazja spotkać się z dziewczynami,poplotkować, pomacać sobie kosmetyki no i w końcu  poznam się osobiście z Moniką bo jakoś od listopada nie było nam to dane :D Jednocześnie  muszę uprzedzić,że  prawdopodobnie będę tu rzadziej  ( albo wcale bo możliwe że padnę trupem obserwując sekcję zwłok ;p  ) ponieważ zaczęłam kolejny semestr na uczelni i zapowiada się bardzo pracowicie ;/  

9 komentarzy:

  1. będziesz oglądać sekcję zwłok? nie mam słów, ja bym już dawno wyszła z siebie 5 razy jakbym wiedziała, że mnie coś takiego czeka... Brrrrr... Okropność :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Studiować mi się zachciało to teraz mam :p Będzie to ciężkie ale myślę,że dam radę :)

      Usuń
  2. Ciekawa jestem tych kosmetyków Mokosh:*

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie, że zrobiłaś takie podsumowanie, przegapiłam post o Maxi :o nadrobiłam i zgadzam się z Tobą! pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Studia zapowiadają się ciekawie :D

    Do zobaczenia w sobotę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też rozpoczął się kolejny semestr.. damy radę. ;-)
    Pozdrawiam i obserwuję. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem recenzji produktów Mokosh :)

    Pozdrawiam i zostaję na dłużej ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. też czekam na recenzję produktów Mokosh, wydają się być ciekawe

    zapraszam do mnie i do obserwacji,oczywiście z rewanżem :)

    http://inszaworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń