25.03.2015

Moje Blogowe Sekrety

Wiecie co? Przeglądając wasze blogi natknęłam się na ciekawy TAG  u Siostry z przypadku,przyjaciółki z wyboru i pomyślałam,że też go tu zamieszczę :)
TAG nosi nazwę "Moje blogowe sekrety!" i składa się z 16 pytań dotyczących funkcjonowania mojego bloga.A żeby było jeszcze bardziej śmiesznie, dorzucam Wam moją fotkę  z serii " Karola robi głupie miny i czasem nawet jej to fajnie wychodzi " :D 


TO CO,ZACZYNAMY ??

1.Ile czasu prowadzisz bloga i jak często publikujesz posty?
Bloga prowadzę już niemal rok bo dokładnie za miesiąc obchodzi swoje urodziny :) Tak się złożyło,że 24 kwietnia 2014 roku moje blodziątko przyszło na świat.Posty publikuję zależnie od wolnego czasu.Staram się to robić często ale różnie z tym bywa.
2.Czy Twoja rodzina i znajomi wiedzą,że prowadzisz bloga?
Tak :) Dużo osób wie,bo na swoim prywatnym profilu FB dodaję linki do postów.Rodzice raczej nie odwiedzają mojego bloga bo era komputerowa jest im obca, ale za to mój chłopak ukradkiem mnie podpatruje i czyta co ciekawego tu wypisuję ( taj,wiem,że teraz to czytasz ... ) :D 
3.Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i czy robisz to w pierwszej kolejności?
Ile razy to zależy czy jestem w domu,czy na uczelni,czy napisałam jakiegoś posta czy nie itd.Dziś praktycznie cały czas mam otwartą kartę :D Co do kolejności to nie jest to pierwsza rzecz którą sprawdzam.Najpierw jest FB,potem poczta a potem blog.
4.Masz jakieś rady dla początkujących blogerów/blogerek?
Tylko jedną- nie zniechęcajcie się jeżeli na początku Wasz blog jest mało popularny.Z czasem znajdą się i czytelnicy :) Ja sama po prawie roku prowadzenia bloga mam raptem 199 obserwatorów ale nie zniechęca mnie to, a wręcz motywuje do dalszego rozwijania.
5.Posty jakiego typu interesują Cię najbardziej u blogerek?
Kto mnie zna troszkę lepiej ten wie,że kosmetyki kolorowe to jest to co kocham.W związku z tym najbardziej  interesują mnie wszelkie recenzje kolorówki no i makijaże :)
6.Czy zazdrościsz czasem blogerkom?
Muszę się przyznać,że czasem odczuję takie małe ukłucie zazdrości gdy patrzę na te liczne obserwacje albo pięknie wykonane zdjęcia :) Ale to tylko tak tyci tyci :D
7.Czy pod wpływem blogów kupujesz więcej kosmetyków/ubrań , a co za tym idzie wydajesz więcej pieniędzy??
O TAK!!!! Tracę majątek na kosmetykach polecanych na blogu.To właśnie w taki sposób zrodziła się moja miłość do Makeup Revolution m.in.
8.Miałaś jakiś sposób na rozpowszechnienie bloga?
Standardowo Facebook,osobny profil,grupy.
9.Co blogowanie zmieniło w Twoim życiu?
Zmieniło naprawdę wiele i wiele dobrego mi dało.Dzięki blogowaniu mam możliwość dzielenia się swoim zdaniem,dyskutowania czy testowania nowych produktów.Pozwoliło mi to też poznać kilka z Was i to cieszy mnie najbardziej :) 
10.Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty?
Przychodzą same :) Albo podglądam u Was jak w przypadku tego TAGU :D 
11.Czy miałaś kiedyś kryzys w prowadzeniu bloga tak,że chciałaś go usunąć??
Nie
12.Co najbardziej denerwuje Cię w blogach innych dziewczyn?
W blogach może nic ale za to w niektórych blogerkach.Chodzi mi tu o takie persony, które robią problem z niczego i wiecznie im coś nie pasuje.Scyzoryk w dłoni się otwiera gdy ktoś nie potrafi docenić czyjejś pracy i starań.
13.Kto robi Ci zdjęcia na bloga?
Ja,ja i tylko ja! Jak robi to ktoś inny to zawsze coś mi w nich nie pasuje :D 
14.Ile zajmuje Ci przygotowanie posta?
Zależy o czym pisze.Ten post napisałam w przypływie impulsu,może zajęło mi to 15 min.Staram się pisać krótko i na temat.Opisując jakiś produkt nie rozpisuję się i nie tworzę epopei bo uważam że takie zagłębianie się np. w skład kosmetyku przez osobę,która nie ma bladego pojęcia o kwestiach chemicznych jest bez sensu.
15.Jak przerabiasz zdjęcia?
Najczęściej tylko ustawiam światło i kontrast.
16.Czy nadal uważasz swoje fotografie za amatorskie?
A czy fotografie robione telefonem mogą nie być amatorskie ?? :D 

 W taki właśnie sposób obnażyłam przed Wami moje blogowe sekrety :D Taki TAG to fajna sprawa.Zachęcam Was gorąco do pisania go na swoich blogach :p Oczywiście jestem ciekawa Waszych odpowiedzi :) 



13 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny tag :D może i u siebie go zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam jako 200 obserwatorka ;)
    Cieszę się,że zrobiłaś ten TAG,bo dzięki niemu trafiłam do Ciebie i od razu trochę mogłam Cię poznać !
    12.odpowiedź - przybijam Ci 5 ;) Niestety,ale ludziom się nie dogodzi ... Trzeba patrzeć na siebie i iść do przodu :)
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny tag!:) Może wykorzystam za jakiś czas:))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty teleofnem takie kozackie zdjęcia umiesz zrobić ;o? wooooow

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny wpis ale mój blog jeszcze za świeży żebym taki u siebie zrobiła :) Faktycznie nie ma co się zniechęcać jeśli nie ma się miliona obserwatorów, 200 w rok to i tak fajny wynik. Mnie by taki satysfakcjonował :) dołączam się jako pierwsza po 200 :D

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny ten tag:) u mnie też wchodzi najpier fb, poczta i blogger to pierwsze 3 karty które otwieram :P

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak, pięknych zdjęć bardzo zazdroszczę, zwłaszcza Kosmetycznej Hedonistce :D Dla mnie to mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę w końcu i ja zrobić taki wpis :) Mamy duuużo wspólnego:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny tag, ja się nigdy nie zniechęcam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny tag! :) w moim przypadku jest podobnie chłopak również czasami czyta co wypisuje :D

    OdpowiedzUsuń