25.03.2015

Eveline Cosmetics Colour Celebrities

Cześć,
U mnie dziś za oknem 22 stopnie C :p Niestety wieje wiatr i nie czuć tego ciepła :( Ale nie o pogodzie będę pisała.Chcę Wam pokazać mojego ulubieńca,produkt,który jest dla mnie cudowny i naprawdę bardzo dobry.Mowa tu o Luksusowej Trwałej Szmince 3 w 1 Colour Celebrities od Eveline Cosmetics.


Od Producenta:
   Zastosowanie nowoczesnych technologii pozwoliło stworzyć w laboratorium Eveline Cosmetics nowatorską, niezwykle trwałą, a przy tym lekką w noszeniu i nakładaniu pomadkę do ust, która łączy właściwości szminki, błyszczyka i serum nawilżająco -wygładzającego. Zawarty w kosmetyku kompleks Ever Shine TM nadaje ustom wibrujący blask, natomiast naturalne pigmenty mineralne wzmacniają wyrazistość i trwałość koloru. Lekka, żelowa konsystencja pozostawia na ustach uczucie świeżości, komfortu i głębokiego nawilżenia.


Moja opinia:

Zacznę od kwestii wyglądu.Szminka opakowana w plastik,tradycyjnie wykręcana.To,co urzeka to jej oprawa.Złoto w połączeniu z czarnymi napisami i nietypowym kształtem przywodzi na myśl elegancki kosmetyk z drogiej linii.Bardzo dobrze się prezentuje :) 
W swoim składzie posiada m.in.kwas hialuronowy,masło shea i filtry ochronne UVA/UVB. Czego chcieć więcej ?
W ofercie znajduje się 18 kolorów - od brązów po pomarańcz i różne odcienie różu.


Moja szminka posiada numerek 607 i jest to odcień różu wpadającego w czerwień.Przypomina mi to kolor truskawek zmiksowanych ze śmietaną :p
Za co ją uwielbiam? 
-bo ma cudny kolor
-jest mocna i potrafi długo utrzymać się na ustach 
-nie wysusza ich i nie podkreśla suchych skórek
-ślicznie wygląda
-jest w niskiej cenie 

Jedyne co mi w niej przeszkadza to taki dziwny,perfumowany zapach ;/ Nie przypadł mi do gustu.Uwielbiam ją też za to,że z łatwością mogę dobrać do niej błyszczyk :D Eveline Cosmetics ma w swoim asortymencie LOVERS Ultra Shine  Lipgloss  i właśnie ten produkt o numerze 616 idealnie do tej szminki pasuje.


Cena: 16.99 zł
Ocena: 5/5 

 - Znacie? -  Lubicie?  - Używacie? 

14 komentarzy:

  1. Bardzo ładny odcień, ale nie znam tych szminek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolor, idealny na wiosnę. Do twarzy Ci w nim :)
    Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze jej nie testowałam, ale czeka na swoją kolej i kolor bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny kolor jest tej szminki, ale nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny, wiosenny kolor. Szkoda, ze perfumowana...

    OdpowiedzUsuń
  6. Znacie, lubicie i uwielbiacie! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pokochałam tę szmineczkę <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie wygląda :) A opakowanie jakie fajne! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam,, ale pięknie wygląda na Twoich ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam różową ale marzy mi się jeszcze inny kolor:)

    OdpowiedzUsuń