01.02.2015

Podsumowanie stycznia!

Witajcie :)

Postanowiłam wraz z nowym rokiem rozpocząć serię postów z podsumowaniem całej mojej aktywności w ciągu ostatniego miesiąca.Dlatego też dziś zapraszam na pierwsze podsumowanie - styczeń 2015r.




W tym miesiącu przygotowałam dla Was cztery opisy kosmetyków,recenzje książki o życiu i działalności, jaką prowadził Max Factor,relację i upominki z Noworocznego Spotkania Blogerek w Łańcucie,moje pierwsze kroki w używaniu chusteczek higienicznych do celów makijażowych,dwa rozdania,post z nowościami  oraz luźny post na rozruszanie towarzystwa :)

Zdecydowanie najlepszą częścią miesiąca było spotkanie z dziewczynami.Mimo,iż jestem nowa w świecie blogsfery ( w kwietniu będzie dopiero rok) zawszę chętnie uczestniczę w spotkaniach.Było to  moje trzecie spotkanie a w marcu jedziemy wszystkie do Dębicy, gdzie spotkamy się u Patrycji i Moniki :) Ubaw był po pachy i świetna zabawa :) Za to Was wszystkie uwielbiam, bo mimo iż praktycznie się nie znamy to potrafimy się razem świetnie bawić :* Tu znajdziecie całą relację, natomiast TU wszystkie upominki od sponsorów.



Na blogu również królowały kosmetyki Makeup Revolution.Bardzo lubię tą firmę i chętnie zaopatruję się w nowości.Tym razem miałyście okazję oglądać paletkę róży Sugar and Spice oraz paletkę cieni #NO PHOTOS PLEASE ! O paletce róży  poczytacie TU , natomiast paletkę cieni opisałam TU .


Mów Wam coś nazwisko Faktorowicz?? A może wiecie kim był Maksymilian Faktorowicz?? Jeżeli nie to z pewnością zainteresuje Was post "Max Factor.Człowiek,który dał kobiecie nową twarz." Zachęcam do poczytania dokładnie TU


W styczniu pojawił się również post z moją "obitą mordą " :D Pokazałam Wam, co stworzyłam z chusteczek i kilku cieni . Wyszło trochę strasznie ale wszystko możecie zobaczyć TU .


Pod koniec miesiąca dotarły do mnie dwie paczki  z których zawartością postanowiłam Was zaznajomić.Pierwsza to wygrana w konkursie organizowanym przez czasopismo Cosmopolitan - zestaw kosmetyków PUPA Milano. Drugą były próbki perfum od firmy Yodeyma.Wszystko zobaczycie  TU .


Styczeń to również miesiąc zakończenia Noworocznego Rozdania oraz rozpoczęcia Karnawałowego Rozdania.Wszystko na temat trwającej zabawy znajdziecie TU .

Ups, wyszło Kanwawaowa Rozdawajka :D 


Nie obyło się też bez wygłupów,czyli luźny post pt. " Czy u Was tez tak pada?? " :D 



Tak Kochane prezentował się miesiąc styczeń na blogu nicenailsbykarola.blogspot.com.
Jest Was 156 obserwatorów, za co bardzo dziękuję :* Licznik wyświetleń wskazuje 17 693.
Postaram się robić co miesiąc takie podsumowania :)  Szczerze, to dziwię się, że nie robiłam tego wcześniej :) 

3 komentarze:

  1. Widać że miesiąc minął jak najbardziej ciekawie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne podsumowanie kochana :)

    OdpowiedzUsuń