17.02.2015

Palmer's Krem przeciwzmarszczkowy pod oczy

Witajcie :)

Dzisiaj szybko pokarzę Wam czego aktualne używam pod oczy i jakie są moje odczucia z tym związane.Będzie to produkt firmy Palmers's, przez bardzo długi czas kojarzącej mi się tylko z kosmetykami dla przyszłych mam :) Jak widać byłam w wielkim błędzie.Oto sprawdza całego zamieszania - Line Smoothing Eye Creme.


Od producenta:

" Bogata, nawilżająca formuła zawierająca specjalistyczną kombinację składników aktywnych anti - aging takich jak retinol, kompleks peptydowy, witamina E oraz połączenie unikalnej formuły masła kakaowego oraz masła shea działających przeciwzmarszczkowo w okolicach oczu. Krem nadaje skórze wygładzenie widocznych zmarszczek nie powodując podrażnień. "


Moim skromnym zdaniem :

Zacznę od kwestii technicznych, czyli opakowania.Typowa dla większości kremów pod oczy mała tubka  z ( jak ja to nazywam) dziubkiem na końcu.Dzięki temu łatwo wydobywamy produkt i możemy go bez problemu odpowiednio dozować.Na odwrocie tubki znajduje się opis produktu ale zrozumiały tylko dla osób znających język angielski :p  


Krem ma dość gęstą, przyjemną konsystencję.W pierwszej chwili zetknięcia z naszą skórą możemy poczuć delikatne chłodzenie.Po aplikacji bardzo dobrze się wchłania i zostawia skórę pod oczami nawilżoną.Można go stosować zarówna na dzień jak i w nocy.Osobiście stosuje go nawet pod makijaż,w niczym to nie przeszkadza.Nie spotkałam się z żadnym podrażnieniem oczu czy coś w tym stylu.Pachnie ślicznie masłem kakaowym ( albo to ja mam takie wrażenie ).Jest to przyjemny zapach niewyczuwalny po aplikacji więc nie ma się o co obawiać.Co do redukcji zmarszczek niestety nie jestem w stanie wyrazić swojej opinii, ponieważ takowych jeszcze nie posiadam.Z pewnością krem jest bardzo wydajny.Niewielka ilość wystarczy do zaaplikowania.Wygląda estetycznie i zmieści się nawet w małej kosmetyczce.Osobiście bardzo go polubiłam i mogę polecić z czystym sercem.Po jego stosowaniu skóra pod oczami zrobiła się gładka i odżywiona więc nie widzę żadnych przeciwwskazań.Jego ważność po otwarciu to 12 miesięcy.
 Pojemność: 15 ml
Cena: 38 zł
Ocena: 5/5 


8 komentarzy:

  1. ja też go mam ;D i powiem, że jest całkiem fajny, ale nie do końca spełnił moje oczekiwania...

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię kosmetyk, szczególnie np. pod oczy w takiej formie aplikacji, z takim dziubkiem..;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie jak się sprawdza pod makijażem:)super

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzadko używam kremy pod oczy:) Fajnie ze chłodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię kremy w takich opakowaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo dobrze wiedzieć ;) Cały czas szukam czegoś mega fajnego pod oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szukam takiego kremu na pierwsze zmarszczki i może to akurat coś dla mnie! Szkoda tylko, że w Wiedniu nie widzę nigdzie tej marki :(

    OdpowiedzUsuń
  8. to ja z tym angeilskim miałabym problem:P
    wierzę, że pachnie maśłem kakaowym, bo mój balsam tak samo, super, że sprawdza się pod makijaż, bo większość kremów pod oczy jednak sobie kiepsko radzi.

    OdpowiedzUsuń