21.02.2015

Nietucząca czekolada ?????

Witajcie!

Przyznać się, kto uwielbia czekoladę i jest czekoladożercą??? Ja z ręką na sercu mówię TAK!! Czekolada,czekoladka,czekoladunia.....a dupa rośnie ;/ Ale teraz znalazłam coś co wygląda jak czekolada, pachnie jak czekolada ( no dobra,pachnie jak trufle ale to też się liczy :p ) ale niestety jak czekolada nie smakuje.Wiadomo,wszystkiego mieć nie można :D Przedstawiam wszystkim zgromadzonym najnowszy wynalazek w dziedzinie wyrobów czekoladowych - Naked Chocolate od Makeup Revolution! Możecie czuć się teraz oszukani bo poniższa czekoladka wcale czekoladą nie jest ale mam nadzieję,że wybaczycie mi to zwodzenie :p



Naked Chcolate to już trzecia paleta z serii mocno inspirowanej paletami Chocolate Bar z TooFaced, tym razem w "białym" wydaniu.Nie dorobiłam się dwóch pozostałych ale mam zamiar się w nie  wyposażyć.


Paleta w kształcie topiącej się białej czekolady jest wykonana z twardego,solidnego plastiku i jest dość ciężka.Zamykana na "klik" nie sprawia żadnych problemów w użytkowaniu.Wyposażona zastała w 16 cieni o łącznej wadze 22 g, duże lusterko oraz dwustronny "pacynkowy" aplikator ( oczywiście postanowił żyć własnym życiem w momencie robienia zdjęć ).Całość pachnie mi truflami ale możliwe,że to tylko takie moje skojarzenie :) 


Smoothly, matowy,idealnie nadaje się do rozcierania oraz pod łuk brwiowy,duża gramatura 
Divine, perłowy odcień rdzawego złota
Mocha Lover, również perłowy odcień,tym razem starego złota
Dipped, delikatny,perłowy brąz z delikatnymi drobinkami złota
Choc-fest, matowy,ciemny brąz aczkolwiek wpada lekko w bordo


Adorable, rozświetlający, podobny do szampańskiego
Buttons, mieniący się ciemny brąz
Frosted Choc, mocno błyszczące rude złoto
Delight, ciemny brąz 
Sweet Shop, matowy, mleczno-czekoladowy  brąz 
Suger, delikatnie satynowy, ciemny brąz


Double Dip, mocno iskrzący, o odcieniu żółtego złota
Tor-le-rone, matowy "kakaowy" , ja zazwyczaj używam go do zaakcentowania załamania
White, yyyy ciekawe skąd ta nazwa :D, matowy, ciepły ciemny brąz
Milky, matowy,jasny 
Way, bardzo błyszczący w szampańskim kolorze, również o dużej gramaturze 


Z cieniami bardzo dobrze się pracuje.Ładnie się rozcierają, mają dość dobrą pigmentację nawet w przypadku matów, co pozytywnie mnie zaskoczyło.Miałam już styczność z matami MUR jeszcze w początkach istnienia firmy na polskim rynku i tamta jakość była bardzo słaba.Widać, że firma polepszyła jakość, za co duży plus.Miałam zmalowany makijaż tą paletką ale oczywiście złośliwość rzeczy martwych i zdjęcia ni jak nie zrobię ;/ 
Cena: 40 zł 
Ocena: 5/5 

17 komentarzy:

  1. Te jej kolorki.. cudowne są! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda bardzo porządnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetna paletka :) nie kuś mnie kobieto zła ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  4. o kurczę niezła pigmentacja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne opakowanie i zawartośc

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdybym umiała się malować, już dawno bym ją miała :D

    OdpowiedzUsuń
  7. najbardziej z tego wszystkiego podoba mi się wierzch palety :D

    OdpowiedzUsuń
  8. czekolada? gdzie?! chcę.. to nic, że jak napisałaś dupa rośnie, a co tam :)
    cudowna ta paletka- takie moje kolorki, których używam, jak już od święta pomaluję powieki:P

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmm z moim nickiem nie da się ukryć, że kocham czekoladę :) Miałam już tę białą w koszyku, ale stwierdziłam, że żadnych ciekawych kolorków nie wnosi, których bym już nie miała ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przymierzam się właśnie do zakupu tych czekoladek:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam dwie czekoladowe paletki MUR i jestem z nich bardzo zadowolona. Opakowanie cieszy oko a i cienie są bardzo dobrej jakości. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo chwytliwy tytuł :) Podoba mi sie ta paketka jest bardzo miła dla oka :)
    Zapraszam do mnie
    lexilux.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. eeeeeeeej to sa moje kolory ;o Jadłabym!

    OdpowiedzUsuń