13.02.2015

Henna tu,henna tam - ja na ustach hennę (NIE)mam :)

Witam :)

Co wiecie na temat henny??Do brwi?- Jak najbardziej. Do rzęs? - Ok. Do włosów? - Też się zgodzę.Do ust?? - .....Cisza??Ale jak to??Nikt nie słyszał o hennie do ust??? No dobrze, ja też do pewnego czasu nie słyszałam :D Zmieniło się to w momencie gdy otrzymałam na ostatnim spotkaniu pisak,który okazał się być  właśnie henną do ust.Wyobraźcie sobie moje zdziwienie :D A oto sprawca całego zamieszania :)



Od producenta:

"Henna Lips jest permanentną, dwustronną konturówką do ust w 100% na bazie składników naturalnych. Utrzymuje się na ustach przez cały długi dzień. Ponieważ Henna Lips jest stworzona na bazie wody, a nie wosku, nie powoduje uczucia lepkości na ustach.
  • Miękka i delikatna
  • Dwufunkcyjna – konturówka i szminka!
  • Szeroka gama kolorów
Dzięki obecności Protein Pszennych Henna Lips posiada właściwości wygładzające i nawilżające. Świeży zapach mięty ochłodzi i odświeży twoje usta
  • Długotrwały kolor dzięki czystym ekstraktom z henny
  • Nie brudzi przy pocałunkach
  • Nie pozostawia śladów na szkle
Henna Lips nie brudzi odzieży, nie pozostawia śladów na szkle utrzymuje się na ustach przy piciu i jedzeniu nawet tłustych rzeczy.
Produkt ten zapewnia wszystkie walory henny podkreślające piękno, bez skomplikowanego procesu wymaganego przez tradycyjne zastosowania henny.Henna Lips jest łatwa w użyciu.
  • Natura i nowoczesne technologie w nowym produkcie
  • Dwustronna i łatwa w użyciu  Rewolucyjna i unikalna formuła
  • Doskonałe rozwiązanie dla długotrwałego i naturalnego makijażu
  • Rewolucyjna i unikalna formuła
  • 100% składników naturalnych
  • Produkt nie testowany na zwierzętach
Dwie końcówki (okrągła i ostra) pozwalają na precyzyjne wykonanie makijażu, zakreślenie konturu i wypełnienie go.
Wybierz kolor z naszej gamy, który będzie pasował do twojego nastroju i ubioru!
Użyj Henna Lips obrysowując usta dookoła i/lub wypełnij jak normalną szminką. Henna Lisp powinna być użyta w pierwszej kolejności na suche i czyste usta. Przed nałożeniem kremu lub podkładu. Zawarte w niej wyciągi z mięty mogą spowodować uczucie chłodzenia i lekkie mrowienie na ustach.
Oprócz walorów estetycznych usta jednocześnie są pod dobrą ochroną."



Moja opinia:
Moja opinia na temat tego produkty będzie bardzo krótka,ponieważ nie mogę napisać wyczerpującej recenzji na temat produktu , który dla mnie jest totalnym bublem i nie używam go nigdy.Hennę tą miałam na ustach raz i więcej jej nie użyję.Wiem że część dziewczyn ze spotkania są nią zachwycone ale ja niestety nie mogę do nich dołączyć.


Otrzymałam kolor Strawberry Red, czyli najzwyczajniej czerwony.No i niestety nie podpasował mi.Producent tyle nam obiecuje a tu lipa.Miało nie być suchych skórek - u mnie podkreśla jak cholera.Miało być uczucie chłodzenia i lekkie mrowienie - u mnie zupełnie tego nie ma.Miała być wygoda i łatwość nakładania - u mnie jest ciężko obrysować usta bo pisak zachowuje się jak na wpół wyschnięty mazak.Miała powodować,że makijaż ust stanie się szybki i łatwy - a tu tymczasem jak coś nam się rozmaże albo wyjdziemy poza kontur to kaplica, ciężko nanieść poprawki bo kolor nie chce schodzić ( wierzcie mi,nawet płyn do demakijażu nie pomaga).Smak ma okropny i ogólnie czułam taki dyskomfort gdy miałam ją na ustach.Nie pokazuję Wam zdjęcia jak wygląda na ustach, bo najprościej w świecie nie chcę już tej konturówki nakładać.


To,że moja opinia jest na nie nie oznacza,że te pisaki to totalne dno.Niektórym dziewczynom przypasowały więc ja myślę,że to kwestia indywidualnego podejścia.Osobiście nie przepadam za zbyt trwałymi kosmetykami które mają problem ze zmywaniem więc pewnie też z tej racji nie polubiłam owej henny.
Cena: 69,00 zł
Ocena: 0/5 



P.S. Przez trzy dni chodziłam z tymi paskami na nadgarstku.

14 komentarzy:

  1. świetna jest, siostra ma i wygląda cudnie na ustach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego właśnie pisałam, że to kwestia indywidualna :) No ja byłam początkowo bardzo pozytywnie nastawiona gdy Kasia napisała mi o tej hennie ale jak miałam okazję już ją użyć to niestety zmieniłam co do niej zdanie.

      Usuń
  2. Szkoda że Ci nie odpowiada :) Ja mam jakiś bardziej czerwony ten odcień i jest bardzo mokra a nie tak jak Twoja że sucha i ciężko nałożyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no to nie jestem sama, dla mnie też to jest bubel nad bublami :/ jeszcze za 70 zł :/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie słyszałam o tym produkcie ale zanim kupię poszukam na pewno recencji bo skoro tak jest jak piszesz to nie warto

    http://blogerskiwywiad.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie brzydko schodzi...

    OdpowiedzUsuń
  6. mam ten sam kolor ;) I jestem średnio zadowolona ;) U mnie strasznie wysusza usta i jest taka tępa ;ooo calkiemd obrze się ja nakłada na balsam jakiś i inaczej sobie nie wyobrażam ;o

    OdpowiedzUsuń
  7. o kurcze to nieciekawie. Ja co do mojej mam mieszane uczucia

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda, że Ci się nie spodobała, u mnie rewelacja, oprócz tego, że wysusza strasznie.. no i fakt na aplikację trzeba poświęcic dobre kilka minut, jeśli chce się idealne usta.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ją i chyba w tym samym kolorze co Ty :) I moje uczucia co do tej henny są mieszane. Niby na ustach wygląda całkiem ładnie, ale malowanie nią ust jest okropne ... No i zapach, który totalnie mi nie odpowiada i jest cholernie wyczuwalny.

    OdpowiedzUsuń
  10. O to ci dopiero. Sama nigdy o takim produkcie nie słyszałam może to i dobrze więc i raczej po Twojej recenzji też się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  11. To, ze kolor by mi się trzymał 3 dni wydaje się być kuszące, ale jednak za taką cenę podziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dosyć droga ta henna do ust jak na taki bubel. Szkoda, że podkreśla suche skórki. Obawiałabym się też że jej nie zmyję, dlatego raczej się nie skuszę.. :)

    OdpowiedzUsuń