02.02.2015

Ekologiczne kosmetyki - Born to Bio Fleur d'Oranger Gel Douche.

Witajcie!
Dziś mam dla Was serie postów , w których przedstawię moją opinię o kilku kosmetykach otrzymanych na spotkaniu w Łańcucie,Zacznę od upominku od EkoKraina <<klik>>, jakim był ekologiczny żel pod prysznic.Mój wariant to żel o zapachu kwiatu pomarańczy Born to Bio Gel Douche  Fleur d'Oranger.




Opis producenta:
"Żyj chwilą daj się skusić przez słodki kwiat pomarańczy.

Bardzo delikatny kremowy żel pod prysznic o łagodnym działaniu i naturalnym pomarańczowym zapachu. Zawiera świeży sok z aloesu o kojącym i nawilżającym  działaniu. Mieszanka olejków eterycznych przywraca równowagę skórze i działa relaksująco. Ponadto zawiera prowitaminę A (retinol) odpowiedzialną za utrzymanie prawidłowego stanu skóry.

Naturalny i organiczny kosmetyk posiadający certyfikat Ecocert.

- w 100% naturalny zapach
- bez parabenów,
- bez glikolu,
- bez sztucznych barwników
- bez silikonu
- bez Phenoxyethanolu
- bez PEG i SLS
- bez składników GMO
- fizjologiczne pH
- hypoalergiczny  "


Moja opinia:
Żel jedyny w swoim rodzaju.Skradł me serce swoim cudownym,mocnym zapachem pomarańczy.Już po otwarciu butelki czuć aromat nasilający się wraz z pojawieniem się produktu.Podczas kąpieli cała łazienka pachnie pomarańczami <3 Opakowanie samo w sobie też jest unikatowe.Plastikowa buteleczka przypomina mi  butelki na mleko.Przejdźmy do działania żelu.Skóra po umyciu staje się gładka i delikatna.Żel jest ekologiczny, 99,5 % składników jest pochodzenia naturalnego.Najważniejszy jest fakt, że żel jest całkowicie pozbawiony parabenów i sylikonu, czyli większości szkodliwych składników.


Żel jest przeźroczysty z delikatnie żółtym zabarwieniem.Konsystencja jest lekko lejąca.Dobrze się pieni i już niewielka ilość produktu wystarczy na kąpiel.Termin ważności od otwarcia to 12 miesięcy.
Pojemność:300 ml
Cena: 23,00 zł
Ocena: 5/5








11 komentarzy:

  1. Chętnie bym wypróbowała taki ekologiczny żel ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) Wydatek niewielki natomiast przyjemność z kąpieli gwarantowana :)

      Usuń
  2. Ja mam fiolkowy i nie pachnie niestety przyjemnie. :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie strasznie śmierdzi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też masz pomarańczę ?? :) Jak to mówią każdy ma inne gusta ale ja uwielbiam ten zapach :)

      Usuń
  4. Opakowanie mi się podoba, ale nie testowałam jeszcze niczego tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja właśnie mam o nim pisać :) miałam w planie porobić zdj, ale znowu mi dzień uciekł, zapach jest pomarańczowy, ale taki jakby inny, bardziej jak kwiat niż owoc:) i u mnie dość słabo się pieni :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak bo to o zapachu kwiatu pomarańczy :D P.S. Mój się pieni jak cholera :D

      Usuń
  6. A mi zapach nie do końca przypadł do gustu :) Po to właśnie pachnie kwiatem pomarańczy, a nie typowo owocowo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi opakowanie przypomina pitny jogurt :D
    a konsystencja jest strasznie lejąca ;c ale dobrze, że Tobie przypadł do gustu :)))

    OdpowiedzUsuń