02.02.2015

Effect Lipgloss od Essence

Witajcie!
Kolejny post,tym razem o błyszczykach z Essence.
Przedstawię Wam dwa produkty z serii Effect Lipgloss.Jeden otrzymałam jako nagrodę od firmy, natomiast drugi był w paczce z upominkami ze spotkania.



Effect Lipgloss to seria błyszczyków, których zadaniem jest nadanie ustom efektu.Zawiera w sobie osiem ocieni, z czego trzy to błyszczyki z drobinkami brokatu.Znajdą tu coś dla siebie  zwolennicy delikatnych ust jak i również osoby lubiące tzw.błyszczące usta.


Pierwszy produkt to nr C02 o nazwie " Jewels in a bottel".
Swoja nazwę zawdzięcza zapewne drobinkom brokatowych płatków mieniących się  jak biżuteria.Bardzo ładny, delikatny odcień.Na ustach daje efekt tafli i mimo brzoskwiniowego koloru jest tak naprawdę przeźroczysty.Ma bardzo ładny, owocowy zapach.Konsystencja produktu jest gęsta i klejąca.
Ocena:5/5


Drugi produkt to nr C08 o nazwie " OH LA LA ! " 
Jest to neonowy róż opalizujący na niebiesko.Na ustach daje bardzo fajny efekt :) Niestety zapach jest gorszy niż poprzednika ( taki chemiczny ).Tak jak błyszczyk powyżej posiada gęstą,klejącą konsystencję.
Ocena:4/5


Oba produkty znajdują się w plastikowych opakowaniach,dość szerokich, ze spłaszczonym dołem.W nakrętkę wmontowany jest tradycyjny aplikator w wersji spłaszczonej obustronnie.Dla mnie jest to trochę niekomfortowe bo mam problemy z aplikacją.Termin ważności po otwarciu to 12 miesięcy.
Pojemność: 6 ml
Cena: ok 10 zł


C02 Jewels in a Bottle


C08 OH LA LA!



C02 Jewels in a Bottle


C02 Oh LA LA! 


W roli modelek wystąpiły dzisiaj moje siostrzenice :D 











14 komentarzy:

  1. Nie przepadam za takimi błyszczykami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Same w sobie też do mnie nie przemawiają ale używam je jako warstwę wierzchnią na pomadki :)

      Usuń
  2. Nie podobają mi się te kolory. A czy Tobie pasują? Nie wiem, bo nie widać Twojej twarzy w pełnej okazałości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widać bo mojej twarzy tu nie ma :) To usta moich dziewczynek :)

      Usuń
    2. Nie widać bo mojej twarzy tu nie ma :) To usta moich dziewczynek :)

      Usuń
  3. Jestem na nie. Średnio mi się podoba efekt na ustach

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam ten różowiutki i mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakoś tak do mnie nie przemawiają :<

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten drugi fajnie bardzo wygląda na ustach jeśli chodzi o kolor, ale nie lubię klejących błyszczyków.

    OdpowiedzUsuń
  7. Karolcia gdzie je kupić? Świetny post!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne w szafach Essence (Wispo,Sekret Urody,Natura ) :)

      Usuń
  8. ten brzoskiwniowy genialnie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń