18.02.2015

Chamstwo,afera i blogosfera!

Cześć!

Dziś nie mam dla Was żadnej recenzji a raczej luźny post o ile można nazwać luźnym skandaliczne zachowanie niektórych blogerek,wizażystek itp.Jak zapewne wszyscy wiecie całkiem niedawno Maxineczka organizowała konkurs na makijaż karnawałowy z przecudownymi nagrodami.Wartość głównej nagrody to jakieś 1600 zł więc było o co powalczyć.No więc szturmem wszystko złapało za pędzle i Maxi otrzymała aż 2800 prac!!!! Straaaaasznie dużo :O Nikt nie przewidział niestety,że zachowanie niektórych uczestniczek sięgnie bruku i idealnie opisuje je ten oto obrazek :



Dodam od razu,że sama udziału nie brałam i to co tu czytacie to tylko i wyłącznie moje własne spostrzeżenia.
Po ogłoszeniu wyników nastała burza, chociaż nie - tornado.Jak się babska rzuciły, o matko! Na początku problem z pierwszym miejscem bo niby plagiat.No fakt, makijaż identyczny jak na jednym z filmików na yt ale w innej kolorystyce no i cudownie wykonany.Wszystko ładnie dopracowane,każdy szczegół zadbany.Cudo jednym słowem.Ale fala krytyki poszłaaaaaaaa.Później problem bo dwa pierwsze miejsca to bardziej facepainting niż makijaż.Kobitki, skoro Maxi nie określiła w regulaminie jaki to ma być rodzaj makijażu to można szaleć do woli.No ale nie, "a bo ja nie wiedziałam","a bo makijaż to taki co się w nim z domu wychodzi a nie na konkurs salsy".No głowa mała.Jak to wszystko czytałam to momentami sobie myślałam gdzie te kobiety mają swój honor  i godność.Zazdrość spowodowała,że od czasu ogłoszenia wyników przestały sobie tam nawzajem słodzić a zaczęły jadem pluć.Nie obyło się bez wytykania sobie nawzajem błędów językowych ( durnota totalna ).A i Maxineczce się oberwało,ojjjj....leciały hasła typu " stracisz fanów" albo "jesteś osobą publiczną a nie potrafisz się zachować".Coś strasznego :( Ja rozumiem,że można się nie zgadzać z wyborem Maxi ( sama też w kilku przypadkach prac wyróżnionych mam odmienne zdanie) ale żeby zaraz tak chamstwem rzucać.
Skłoniło mnie to wszystko do takiej refleksji ale ni jak nie mogę pojąć czemu tak się dzieje.My Blogerki jesteśmy tak jakby jedną, wielką wirtualną rodziną ale co to za rodzina w której za kilka pędzli i paletek ( bądź co bądź  naprawdę świetnych) skaczemy sobie do gardeł i wydrapujemy oczy paznokciami.Mówię tu o blogerkach bo dużo uczestniczek blogi ma :) Strasznie ale to strasznie denerwują mnie tacy ludzie, którzy nie potrafią docenić czyjejś pracy i dobrych chęci.Ehh,może tu przynudzam ale nie mogła tego tutaj nie napisać.Odsuńmy chamstwo w kąt i szanujmy siebie nawzajem ;) 

15 komentarzy:

  1. Chamstwo zawsze będzie.. niestety to bardzo irytujące i przykre, ale no cóż. ja się nie wypowiadałam wtedy i raczej za dużo nie powiem teraz. W blogosferze jeszcze nikogo jeszcze nie obrażałam. nie ma co skakać do gardziołek, bo jak będę chciała to odłożę sobie i kupie co chce ;-) i inni też tak powinni do tego podejść.

    OdpowiedzUsuń
  2. no przesada, jest organizatorką i ma prawo określać warunki, a poza tym tak to już bywa.... zawsze się znajdzie ktoś kto mąci i później się obrywa za nic.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się... Brałam udział w tym konkursie, ale na nic też nie liczyłam. Jak czytałam później te komentarze to było mi aż wstyd to czytać... Brak pokory niestety jest wielką chorobą. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też opisałam całą sytuacje na blogu bo nerwy mi puściły totalnie !

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie brałam udziału, nie którym naprawdę brak kultury....i rozumu... :(

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda gadać ;) ja brałam udział godzinę przed zamknięciem :D do głowy by mi nie przyszło malowac 6 h a potem rzucać się że nie wygrałam LOL :)) konkursy są myślę do zabawy a nie dla psucia nerwów sobie i innym

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda mi Maxi w tym wszystkim bo to super dziewczyna

    OdpowiedzUsuń
  8. Ktoś chce dać coś "za darmo" (no dobra - za ładny makijaż) a Polacy i tak mają pretensję :P

    OdpowiedzUsuń
  9. ja Cie rozumiem.. o akcji anwet nie wiedzialam, ale nawte mnie to nie dziwi... polska, poloczki, zazdrosc i bezczelnosc... kazdy ma swoj gust, kazdy ma rowne szanse, ktos ma lepszy dzien, ktos mial lepszy pomysl, jezu trudno... bo najlepiej jakby obdarowala wszystkich taka sama nagroda bo nie da sie wszytskim dogodzic -.-

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie właśnie osoby kompromitują blogosferę ... Ale już się nieraz przekonałam, że część Blogerów z zazdrości to by "pozabijała" ...

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się. Ten, kto organizuje rozdanie ma prawo do wyłonienia zwycięzcy według własnego uznania. I to Maxineczka miała prawo wybrać, kogo tylko chciała. A obrzucanie się błotem i tak nic nie zmieni. Żal mi takich ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  12. jako, że lubię się wypowiadać na pewne tematy i wyrażać swoje opinie, muszę przyznać Ci rację i powiedzieć, że to co się teraz dzieje, po prostu przekracza wszelkie granice. honor - jeszcze raz honor, jak podkreśliłaś to w poście. dziewczyny...ja wiem, że niektóre rzeczy na prawdę są warte walki, ale walka musi być z honorem, z szacunkiem dla innych ludzi, którzy w niej również biorą udział. masakra, czysta katastrofa.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja w ogóle nie wiem o chodzi i dobrze mi z tym :) Niektórzy nie potrafią przegrywać i tyle

    OdpowiedzUsuń