19.02.2015

Blogerska Majówka- Wyniki Zapisów !!

Witajcie!

Dzisiaj mam dla Was wyniki zapisów na Blogerską Majówkę w Rzeszowie.
Lista zapełniła się baaaaaardzo szybko,zaledwie kilka godzin po ogłoszeniu już był komplet :) 
Jako, że obowiązywała zasada " kto pierwszy, ten lepszy" ustaliłyśmy z Asią listę wg kolejności zgłoszeń.Tak oto prezentuje się zakwalifikowana 15 :


1.Karolina - nicenailsbykarola.blogspot.com - organizatorka
2.Asia - http://joannaa-lifestyle.blogspot.com - organizatorka

Można rzec, że stara gwardia z kilkoma nowymi osobami :) No i zdominowały nas Kasie :D  Miejsca były ograniczone więc niestety nie mogłyśmy przyjąć wszystkich zgłoszeń :( Wszelkie kwestie z dziewczynami poruszymy na grupie na FB.Powoli zaczynamy działać mimo, że do maja jeszcze daleko ale nim się obejrzymy  przyjdzie dzień spotkania :) Dziękuję wszystkim za zgłoszenia :* 

18 komentarzy:

  1. :* czekam z niecierpliwością

    OdpowiedzUsuń
  2. łatwiej będzie z imionami :D wszytskie będą Kasie haha <3

    OdpowiedzUsuń
  3. NA pewno spotkanie się uda ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja jak zawsze spóźniona :P Udanej zabawy Dziewczyny :* ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Yeahhhh super!! Do zobaczenia dziewczyny odliczam już dni ;):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już się nie mogę doczekać:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie dziewczyny są od Ciebie - nim ja dodałam posta to zgłoszenia już były zapełnione :D Poza tym zrobiłam błąd w emajlu, ale koniec końców i tak nic by to nie zmieniło, bo zgłoszenia pojawiły się... ekspresowo :D Fajniee. do zobaczenia ;)!

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja mam pytanie odnośnie organizacji, bo często sama się zastanawiam nad zorganizowaniem takiego spotkania na podlasiu :) Ale nie tylko dla blogerek z podlasia, na ile dni się spotykacie? Jak z noclegiem? Organizujecie go każda we własnym zakresie czy po prostu osoby, które są z Rzeszowa przenocują koleżanki u siebie? :)) Bo to chyba największy problem, chyba, że wszystkie będziecie z Rzeszowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spotykamy się na jeden dzień kilka godzin przeważnie i nie ma konieczności noclegu :) Nawet jeśli ktoś jest z daleka to jeszcze się tak nie zdarzyło żeby trzeba było nocować :)

      Usuń
  9. No szkoda,że nie zdążyłam się zgłosić....

    OdpowiedzUsuń
  10. No szkoda,że nie zdążyłam się zgłosić....

    OdpowiedzUsuń