05.01.2015

ROCK WITH ME Lip Lacquer Wibo

Witam :)
Za oknami zimno i mroźno więc jest czas żeby naskrobać notkę.Dziś pod lupę wezmę "Lakier do ust" od  Wibo z serii Rock With Me.Mimo,że w nazwie widnieje słowo "lakier" nie należy do tego produktu podchodzić z obawą.


Od producenta:
Lakier do ust z formułą długotrwałą, nawet do 8 godzin. Idealnie wygładza, nawilża, zapewnia intensywny kolor i połysk.
                                                                                   Dostępny w 3 odcieniach. "

Moja opinia:
Na początek sprawy techniczne.Produkt otrzymujemy w czarno-złotym, elegancko wyglądającym, plastikowym opakowaniu.Dodatkowo dołączony jest pasek w kolorze odpowiadającym odcieniowi lakieru.Plastik jest gruby więc żadne upadki nic nam nie zniszczą.Złote napisy też całkiem dobrze się trzymają.Aplikator to tradycyjna gąbeczka.Osobiście nie przepadam za takim typem.


Dostępne są trzy warianty kolorystyczne.Ja posiadam nr 1 i jest to najciemniejszy odcień.Tuż po otwarciu uderza nas słodko-owocowy zapach.Coś jak guma balonowa dla dzieci :D Tutaj jeszcze przeboleję  ale smak jest dla mnie odrażający.Straaaaaaaaasznie słodki ;/ Nie da się tego nosić na ustach, bo za każdym razem gdy odrobina dostanie się do ust wykrzywiam się jak diabeł po wodzie święconej.Skoro już jesteśmy przy smaku to przejdźmy do najważniejszej części, czyli jak lakier sprawuje się na ustach...No cóż,szału nie ma ;/  Jak na lakier zdecydowanie oczekiwałam od niego więcej.Po nałożeniu ( co tez sprawia sporo kłopotu z racji aplikatora) mamy prześwitujący kolor ale to jeszcze można naprawić kolejną warstwą.Niestety im więcej tym gorzej ;/ Wszystko się klei i jest niefajnie.Lakier strasznie "wżyna się" w usta.Dla jednych może być to pozytyw  aczkolwiek mi przeszkadza fakt, że nie mogę go domyć.
Cena: ok. 10zł / 4 ml
Ocena 2,5 / 5 





Ktoś miał ? Polecacie ? Może to tylko mi nie przypadł do gustu ? :D 

11 komentarzy:

  1. miałam go kupować, ale kolor skutecznie mnie odstraszył :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne opakowanie i kolorek, szkoda, że się nie sprawdził ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie prezentuje się na ustach ;) bardzo jestem ciekawa tego typu produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja siostra ma, ale w kolorze czerwonym i w nawet jest zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor ma bardzo ładny :) miałam jednak też tego typu "lakier" do ust i masz rację problem z usunięciem go z ust zdecydowanie odpycha.. krycie też nie jest jakieś fenomenalne, miałam wrażenie, że po czasie ten lakier na ustach mi się "rolował" i widać było nieestetyczne ala grudki. nigdy nie kupie go ponownie! chociaz ten kolor mnie kusi :D i jest Ci w nim bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę przyznać, że i tak bardzo ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A na ustach ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń