25.01.2015

Nowości Stycznia!!

Witajcie :)
Dziś krótko o nowościach w miesiącu styczniu.Na zakupy wydałam stosunkowo niewiele i w sumie nic kosmetycznego nie kupiłam, więc pokarzę Wam co do mnie przyszło ostatnimi czasy :) A o nowościach ze spotkania poczytacie TU .

Na początek nagroda od magazynu Cosmopolitan.Tu sprawa była nieco zabawna :D Otóż konkurs ten był w październiku a ja całkowicie o rozstrzygnięciu zapomniałam :D Wyobraźcie sobie jaka była moja mina, gdy otrzymałam telefon z informacją o wygranej :D I tak sobie myślę jaki konkurs? WTF??:D
Sprawa szybko się wyjaśniła i tak oto dostałam przesyłkę z nagrodą, którą był zestaw kosmetyków firmy PUPA.

 

1.Podkład Active Light


Znalazł już właściciela w osobie mojej siostry, bo dla mnie niestety zbyt ciemny :) 

2.Vamp Mascara



3.Błyszczyk Glossy Lipo nr 402


4.Paletka cieni z serii PUPArt nr 5


5.4SUN Bronzing Powder


Nagroda bardzo mnie ucieszyła, ponieważ mam możliwość wypróbować kosmetyki tej firmy.Cienie są tu moimi faworytami bo dobrze się nimi pracuje oraz ( ku mojemu zdziwieniu i zadowoleniu zarazem ) zamiast zbędnego aplikatora załączony został całkiem fajny pędzelek :) 

Kolejne rzeczy to próbki perfum, które otrzymałam w prezencie od firmy Yodeyma.Pięć zapachów będących nowościami 2015 r. przywędrowało do mnie w wersji miniaturowej.Otrzymałam trzy zapachy damskie oraz dwa męskie.


Root i Metal Sport to propozycja dla panów :)


Natomiast Notion Woman, Adrianna i Red są dla pań.


Serce bezapelacyjnie skradła mi Adriana <3 Jest to perfuma,która zapachem do złudzenia przypomina cudowną Si od Giorgio Armani.Cieszę się,że firma postanowiła obdarować mnie upominkiem.

Wczoraj otrzymałam jeszcze jedną rzecz, a  mianowicie książkę cudownej Rae Morris "Makijaż bez tajemnic".Polowałam na nią długo i długo do niej wzdychałam :D Za sprawą mojego mężczyzny mam ją już u siebie :p 



Tak sie prezentuje moja krótka lista nowości :) Macie coś z wymienionych rzeczy?? :)

11 komentarzy:

  1. Gratki! Marka bardzo fajna i ma świetne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje ;)
    Ja również dostałam próbeczki tych perfum ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypuszczam, że dostał je każdy kto zamawiał u nich te darmowe perfumy :)

      Usuń
  3. Super! Ta paletka cieni wygląda bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja zazdroszczę książki :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. PUPA!!!!Uwielbiam ich kosmetyki!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tęż bym chciała wybrać te kosmetyki ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Od Yodeyma miałam też próbki , świetne maja zapachy i bardzo długo się utrzymują . Mi najbardziej przypasował zapach Acqua Woman .
    Jeżeli chodzi o kosmetyki marki Pupa jeszcze nie miałam okazji ich stosować gdyż szczerze nie spotkałam sie z szafą w moim mieście

    OdpowiedzUsuń