20.01.2015

Noworoczne Spotkanie Blogerek w Łańcucie Cz. 1

Witajcie!
Z samego rana opowiem Wam o cudownych dziewczynach i świetnym spotkaniu.Wszystko to miało miejsce w sobotę (17.01.2015) w Restauracji Kamienica w Łańcucie.Spotkałyśmy się w 14-sto osobowym gronie ( + 4 rodzynków :D ).Kasię, Asię,Patrycję, Beatę, Kasię, Gabrysię,Bożenę i Magdę już znałam ze spotkania organizowanego przeze mnie w listopadzie,Paulinę poznałam na Świątecznym Spotkaniu,Dorotkę, Kasię  i Jadzię miałam okazję poznać  w sobotę a z Asią się osobiście nie znałam, ale pamiętałam ją z liceum :) Oto lista naszych blogów:


A to nasze ucieszone mordki :D 


Przejdźmy do rzeczy :D 
W Kamienicy spotkałyśmy się planowo o godz.12.00 i po wstępnych przywitaniach przyszedł czas na napełnianie naszych brzuszków :D Zajadałyśmy się pizzą, aż nam się uszy trzęsły :p Na godz. 13.00 przybyła najbardziej przebojowa kobieta jaką znam - Pani Urszula z Glazel Visage Wyspa Rzeszów.No i się zaczęło....strojenie na bal karnawałowy :D Otóż Pani Ula przywiozła ze sobą ogromny kufer wypchany po brzegi kosmetykami i zaczęłyśmy tworzyć przeróżne makijaże.Każda z nas miała ze sobą zabrać lusterko i przybory do makijażu więc pędzle poszły w ruch!


Jedne dziewczyny szalały z kolorami, inne postawiły na delikatny makijaż.Śmiechu było że hoho a do tego świetna zabawa.Po skończonych malunkach odwiedzili nas przedstawiciele firmy Mokosh, specjalizującej się w kosmetykach do domowego SPA.Każda z nas otrzymała pięknie zapakowany 
zestaw kosmetyków odpowiednich do wybranego uprzednio Rytuału.Ale to nie wszystko.Odbyła się również "praktyczna część", w której mieszałyśmy glinki, wąchałyśmy olejki i sole.Przy okazji dużo się dowiedziałam i miło się tego wszystkiego słuchało.Pani Ania pokazała mam jak prawidłowo wykonać piling dłoni.Beata miała okazję być tu modelką :) 


Po prezentacji Mokosh dziewczyny obdarowały nas darami losu, czyli upominkami od sponsorów.Było tego tak dużo, że w pewnym momencie zastanawiałam się, czy zmieścimy się z tym wszystkim do auta ( 4 blogerki w aucie= cały bagażnik + trochę na kolanach ).Co dostałam i od kogo pokażę  w następnym poście :)
Dary losu to nie wszystko.Na koniec Kasia z Asią przeprowadziły licytację na rzecz Tomka.Uzbierałyśmy 726ł aby pomóc mu w rehabilitacji.


Licytować można było wiele przeróżnych rzeczy.Od strojów kąpielowych po kosmetyki.Szczególnym zainteresowaniem cieszyła się bielizna, która ożywiła panów i skłoniła do licytacji. Trzeba było więcej bielizny zorganizować to by sumy takie leciały że hej! :D 


Gdyby ktoś nie poznał, ten pulpecik w tle to ja :D 



Takie pyszne jedzonko :) ( ale totylko Kasia zdecydowała być fit ;d reszta objadała się pizzą :D )


A co to za Łasuch ? :p


Organizatorka nr 1 Kasia :)


Organizatorka nr 2 Asia :)



No i się zaczęło...








Tyle tego...co tu wybrać ??


Śliczna Beatka :* 


I oczywiście męskie grono :D 


Wulkan energii - Pani Ula 









Asiu, coś nie tak ? :p 



Chyba widać, kto tu jest szefową :d 


Chyba coś w tej paczce bardzo Magdę ucieszyło :D 












Zaczynamy aukcję.Po raz pierwszy...


Po raz drugi...


Po raz trzeci.Sprzedane! ( Ach ta radość:) )


Tak nam właśnie minął dzień.Dużo śmiechu,zabawy i plotkowania :) Dziękuję dziewczynom za zaproszenie i zorganizowanie tego wszystkiego :* Już niedługo spotkamy się ponownie ! 

9 komentarzy:

  1. Oj tak było cudownie!
    Makijaż Ci wyszedł wspaniale!
    Mój zygzak na powiece wyglądał śmiesznie. :p
    No licytacja bielizny była najlepsza. :D
    Mam nadzieje, że znów się spotkamy. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. super, spotkanie widać, że udane!Buźki zadowolone a to najważniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że spotkanie się udało ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podpisuję się pod stwierdzeniem iż Pani Urszula jest bardzo przebojowa! :) Tak jej zazdroszczę, że chciałabym mieć chociaż 10 % jej pozytywnej energii :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne spotkanie :) Do zobaczenia w marcu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystko ok :D hahah moje miny mnie rozbrajają... ;) Dzięki za podwózkę, a spotkanie super :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam bloggerskie spotkania ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie spotkania muszą być naprawdę inspirujące :) Fajnie, że są w ogóle organizowane. Może kiedyś i mnie spotka zaszczyt pojawienia się na takim spotkaniu :D

    OdpowiedzUsuń