13.01.2015

#NO PHOTOS PLEASE !

Cześć :) 
Późnym wieczorem przychodzę z postem o kolejnej paletce cieni od MUR ,a raczej I Love Makeup.Firma wszystkim już dobrze znana i często pokazywana na moim blogu.Lubię ich cienie bo są naprawdę dobre jak na swoją cenę i świetnie się nimi pracuje :) 
Paletka #NO PHOTOS PLEASE to  malutkie opakowanie zawierające 10 cieni zdecydowanie perłowych.Dostępna jest również "siostra" #NO PHOTOS PLEASE o nazwie #SELFIE,która zawiera bardziej naturalne kolory.


Informacje ze strony mnitishop.pl:

"Profesjonalna paleta 10 cieni do powiek z dołączoną bazą pod cienie.Zawiera cienie błyszczące i matowe.Mocno napigmentowane, trwałe kolory.Idealna do wykonania dziennego i wieczorowego makijażu. " 


Moja opinia:

Na początek rozwieję wątpliwości odnośnie tych cieni matowych.Ja ich tu nie widzę ;/ Jedyny cień,który można uznać za w miarę matowy to czerń ale zawierająca w sobie drobinki.Reszta jest perłowa,co zobaczycie poniżej.Paletka przychodzi zapakowana w kartonowe pudełeczko.Na tyle opakowania widnieje podgląd cieni znajdujących się w środku.Dodatkowo otrzymujemy mini bazę pod cienie,która jest bardzo perłowa i mi osobiście nie przypadła do gustu;/ Najbardziej podoba mi się sam wygląd paletki.Otóż na wieczku mamy nazwę paletki i słodkiego buziaka ale haczyk jest taki,że aby zobaczyć jedno lub drugie musimy odpowiednio przechylić paletkę.Coś jak żetony z Pokemonami dawno,dawno temu :D 


Jak już się uporamy z pudełkiem przechodzimy do samej paletki i jej zawartości.Oczywiście znajdziemy w środku lusterko, dwustronną pacynkę  oraz folię z nazwami poszczególnych cieni.Mój wariant kolorystyczny zawiera cienie idealne do makijażu na imprezę,  od beży,po fiolety,turkusy i brązy.Mimo małych rozmiarów cienie są dość duże.Niestety nie znam gramatury produktu,ponieważ nie posiadam już opakowania ;/ Co należy wspomnieć to to, że :
- cienie nie kruszą się
- posiadają bardzo dobrą pigmentację
- nie ma problemów z blendowaniem
- nie barwią powieki
- wszystko ładnie schodzi podczas demakijażu.

Teraz pokażę Wam poszczególne cienie :) ( kolejność trochę pomieszana aczkolwiek pierwszy na palcu to kolejno trzeci w paletce )


NOT NOW - piękny, delikatny fiolet, idealny na środek powieki jak i w wewnętrznych kącikach.
DISCRETTE - delikatny brąz w odcieniu cappucina.
LIGHTS! - beż delikatnie opalizujący na różowo.



JEALOUS OF SUCCES - ciemna zieleń, bardzo ładna niestety nie pasująca do mojego koloru oczu :(
PUBLICIST - turkus <3 
MY MOMENT - ładny fiolet aczkolwiek oczekiwałam, że będzie nieco mocniejszy.


SUPERTRASH - mocny, grafitowy, bardzo świecący.
ADORATION - ciemny brąz, na powiece traci na intensywności
NO COMMENT- mi przypomina kolor starego złota
BLACK EXIT - (nie obecny na zdjęciu) ta właśnie matowa czerń z drobinkami


Paletka jak na swoją cenę jest całkiem przyzwoita.Rozmiar pozwala zabrać ją ze sobą wszędzie.Myslę,że taki gadżet przyda się każdej miłośniczce makijażu.Dostępna jest w wielu drogeriach internetowych aczkolwiek w różnych cenach.
Cena:19.90 - 24,90 zł 
Ocena:4.5/5






Co powiecie? Podoba się ? Niestety nie mogę pokazać jak prezentuje się na oku bo sprzęt nie ten ;( A zdjęć makijażu telefonem nie ma sensu robić, ponieważ kolory są zazwyczaj zjedzone i wygląda to nijak. 






12 komentarzy:

  1. cena bardzo przyjemna, odcienie nie do końca mi się podobają :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. #SELFIE może Ci się w takim razie bardziej spodobać :)

      Usuń
  2. Całkiem fajne kolorki, taka uniwersalna paletka, zrobimy makijaż na każdą okazję:)♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Paletka do zastosowania w mocniejszych makijażach, które ja uwielbiam najbardziej ;) mam kilka paletek z tej firmy i myślę, że za taką cenę to są warte każdej złotówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Parę kolorów z paletki mi się spodobało, jednak większość nie, ale jestem ciekawa tej drugiej paletki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie chyba kolory zbyt rzucające się w oczy ;c za to zainteresuję się z pewnoscią jej bardziej naturalną siostrą, do makijażu codziennego x

    powazniexniepowazna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam #SELFIE i też miała mieć matowe,ale wcale nie ma ;/ Mimo wszystko jest ok i często jej używam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy makijaż mogłoby się z takich cieni wykonać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda, że jestem noga w makijażu :D bo kolory bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O tej firmie słyszę pierwszy raz.
    Cena paletki bardzo przystępna.
    Delikatny brąz w odcieniu cappucina
    chyba najbardziej mi się podoba. :*

    OdpowiedzUsuń