31.01.2015

Czy u Was też tak pada ????

Siemaneczko Kochane! :)

U mnie dzisiaj zawierucha, że aż biało :D Trochę ostatnio zaniedbuje bloga i nic dla Was nie pisze ale musicie mi wybaczyć.Nie mam zbytnio czasu :( Wszystko przez tą sesję!!! Jak ja jej nie lubię ( Wrrrrr) . No i pochłania mnie tez moja pasja :D Ale obiecuję,że wszystko nadrobię bo cała masa kosmetyków do opisania czeka na swoją kolej :D

Przypominam również o rozdaniu, w którym znajdziecie kilka perełek :)
Tak dzisiaj króciutko, żeby dać jakieś oznaki życia na tym blogu : Zbieram się szybciutko i jadę do Moniczki na makijaż.Dziś jej wielki bal i musimy się postarać :D A Was zostawiam z obrazkiem przedstawiającym proces mojego relaksowania się przed pracą :D Buziaczki :*



7 komentarzy:

  1. Pada, pada ale wszystko szybko znika :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pada oj pada, ale nie przeszkodziło mi to by wyjśc i ulepić bałwana :))

    OdpowiedzUsuń
  3. swietna masz ta mine :D I Sliczny makijaz przy okazji :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem tu nowa , ale bardzo miło mi Cię poznać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem tu nowa , ale bardzo miło mi Cię poznać ;)

    OdpowiedzUsuń