16.12.2014

Yasumi Clean & Fresh Silky Powder

Czołem!
Dziś przychodzę  z recenzją kosmetyku do pielęgnacji firmy YASUMI.Produkt dość nietypowy, który nie jednego mógłby wprawić w osłupienie.Chodzi o ......PUDER DO OCZYSZCZANIA SKÓRY.Hmmm,puder? Do oczyszczanie skóry?Ale jak to?? A no tak to :) Jak doskonale wiemy, rynek kosmetyczny na bieżąco wzbogaca się w nowe produkty.W taki oto sposób postanowiono stworzyć kosmetyk który zmieści się w torebce,oczyści skórę,nie rozleje się ani nie wypłynie, jak może się stać w przypadku typowych produktów oczyszczających  a tym samym stanie się przyjacielem każdej,dbającej o siebie kobiety.

Oto i on, YASUMI Clean & Fresh Silky Powder.Oczyszcza,złuszcza,rozjaśnia.





Kilka słów od producenta:

"Puder do codziennego oczyszczania skóry przeznaczony do każdego rodzaju cery. Usuwa zanieczyszczenia oraz delikatnie złuszcza martwe komórki naskórka. Nie wysusza i nie podrażnia skóry.
Kwas salicylowy reguluje pracę gruczołów łojowych, zapobiega nadprodukcji sebum, zwęża pory i przyczynia się do redukcji zaskórników. Amisoft® to łagodny środek myjący, który skutecznie usuwa zanieczyszczenia, nie naruszając warstwy hydrolipidowej naskórka. Pozostawia skórę wyjątkowo miękką w dotyku. Ekstrakt z limonki neutralizuje wydzielanie sebum, złuszcza martwy naskórek, oczyszcza, łagodzi. Poprawia kondycję skóry i nadaje jej promienny wygląd. Alantoina silnie nawilża, łagodzi stany zapalne, pobudza naskórkowanie. Aloes regeneruje, przyspiesza proces gojenia uszkodzeń skóry, działa nawilżająco i łagodząco. Po zastosowaniu YASUMI Clean & Fresh Silky Powder skóra jest oczyszczona, i rozświetlona i niezwykle gładka w dotyku."




Kilka słów ode mnie :

Na początek wspomnę,że puder do oczyszczania to przemyślana rzecz.Osobiście jestem zwolenniczką i uważam,że jest to przede wszystkim wygodne :) Puder ma odcień lekko żółtawy.Po wysypaniu odrobiny na dłoń należy zwilżyć odrobiną wody i pocierać aż do powstania piany.Po spłukaniu pudru skóra jest delikatna i gładka.Bardzo mi się to podoba gdyż czuję,że skóra " oddycha".Ponadto złuszcza martwy naskórek, za co również plus.W zapachu przypomina mi proszek na przeziębienie jednej z firm farmaceutycznych :D Kolor w sumie też się zgadza :p 
Opakowanie to plastikowa tuba,bardzo lekka,dobrze wykonana.Nie musimy się bać, że w przypadku upadku puder się wysypie czy coś w tym stylu.
Produkt ten otrzymałam w pudełeczku Shiny Box i była to edycja Think Pink ( ciekawych co jeszcze tam znalazłam odsyłam <<tutaj>> ).

Cena :49 zł/ 50 ml

Dostępność: W sklepie internetowym marki <<klik>>

 Ocena:6/6






Jakie są Wasze opinie na temat pudrowych produktów do oczyszczania?Stosujecie?Jak zawsze jestem ciekawa Waszego zdania :)
Przypominam również o rozdaniu Świąteczne rozdanie !!

4 komentarze:

  1. Zaciekawiłaś mnie tym. Nie słyszałam do tej pory o pudrach do oczyszczania skóry :) Trochę drogi...

    Obserwuję ♥

    http://juicy-raspberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj! nominowałam Cię do Liebster Blog Award 2014! U mnie na blogu znajdziesz pytania, na które możesz odpowiedzieć, oczywiście nic na siłę :) Pozdrawiam!

    http://everythingforyourbeauty.blogspot.com/2014/12/nominacja-liebster-blog-award-2014.html

    OdpowiedzUsuń
  3. ajajaja a slyszalam ze zpaycha ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może u kogoś się nie sprawdził :) Ja nie mam z nim problemów :)

      Usuń