10.12.2014

Świąteczny Tag :)

Witajcie,
Dziś mam dla Was Tag.Pierwszy Tag na moim blogu :) Oczywiście jest to Tag Świąteczny.Boże Narodzenie tuż tuż to pasuje coś napisać :) Spotkałam się z tym tagiem na kilku blogach i spodobały mi się pytania,co zaskutkowało stworzeniem tego posta.No więc zaczynamy :)

1.Ulubiony świąteczny film?
Wiadomo,że Kevin sam w domu :D Ten film to już tradycja :)
2.Ulubiony świąteczny kolor?.
Złoto jak anielskie włosy.
3.Ubierasz się odświętnie czy spędzasz Święta w piżamie?
Obowiązkowe odświętne wdzianko.
4.Jeśli w tym roku mogłabyś dać prezent tylko jednej osobie, to kto by to był?
Nikt by w takiej sytuacji nie dostał prezentu.
5.Otwierasz prezenty w Wigilię czy świąteczny poranek?
W Wigilię.Nie rozumiem jak można nie otwierać prezentów :D
6.Czy kiedykolwiek zbudowałaś dom z piernika?
Nie;( Może kiedyś mi się uda.
7.Co lubisz robić podczas przerwy świątecznej?
Siedzę pod kocem i oglądam seriale :D
8.Jakieś świąteczne życzenia?
Jest ich tyle,że nawet nie będę wyliczać :)
9.Ulubiony bożonarodzeniowy zapach? 
Zapach grzybów ;p
10.Ulubione świąteczne jedzenie?
Wszystkie potrawy z Wigilijnego stołu :)

Zapraszam Was do zabawy :) A może macie już taki Tag?? 

A tak na pożegnanie:


6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Bez niego nie ma Świąt Bożego Narodzenia :)

      Usuń
  2. tak słodko, że aż do mnie nie pasuje ;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam złoty kolor na święta :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej :)

    Chciałam Cię poinformować, że zostałaś nominowana do Liebster Blg Award 2014.
    Dokładne informacje znajdziesz tu http://kosmetykiwony.blogspot.com/2014/12/nominacja-liebster-blog-award-2014.html
    Pozdrawiam !!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brałam już w tym udział i kolejny raz nie zamierzam :) Ale dziękuję za nominację :)

      Usuń