02.12.2014

Relacja ze Spotkania Blogerek 29.11.2014 r. Cz.1

Witajcie :)
   Dzisiaj post z ogromną ilością zdjęć (Patrycjo,podziękuj Michałowi  bo to jego zasługa :) ).Ale może zacznę od początku.

   Spotkania Blogerek- wiadomo,fajna rzecz.Szczególnie gdy się w nich uczestniczy :) Ale mi nie było dane uczestniczyć w żadnym :p Albo lista zamknięta albo już dawno po.No więc co mi pozostało? A no zorganizować własne :p Zakasałam więc rękawy i do roboty!
   Ku mojemu zdziwieniu,bardzo szybko uzbierałam grono 10 dziewczyn chętnych się spotkać.No i się spotkałyśmy :D Nie będę tu opisywać swoich perypetii i chwil zwątpienia,bo nie na to czas.
Dziś opowiem Wam o tym, jak cudownie spędziłam sobotnie popołudnie z cudownymi dziewczynami :) 


 O godz.11 zebrałyśmy się w restauracji Kryjówka.Swoja drogą bardzo ładne i klimatyczne miejsce :) Nam akurat przypadła część piwniczna ale nie mamy na co narzekać :)
Z racji tego,że nie miałyśmy przygotowanych stolików,dziewczyny szybko zabrały się za przemeblowanie :D  
   Nie obyło się też bez jedzonka :D W ruch poszły naleśniki i sałatki.W międzyczasie odwiedziły nas Panie z Mary Kay,żeby porozmawiać o codziennej pielęgnacji.

Atmosfera była bardzo luźna :) Wykład Pani Ani wyglądał jak babskie pogaduchy przy kawie i to było najlepsze 
  Nie samą teorią człowiek żyje, dlatego też miałyśmy możliwość skorzystania z kultowego zabiegu firmy "Satynowe dłonie ".Dziewczyny mówię Wam bomba!! Rączki gładziutkie jak pupa niemowlaczka :p 




   Po godz. 12 przyszła do nas Pani Ula z firmy Glazel Visage.To dopiero kobieta!Szalona i pełna energii :) Muszę przyznać,że na tą część czekałam z utęsknieniem.Jak zapewne wiecie,jestem maniakiem makijażowym i wszystko co należy do kolorówki jest dla mnie najciekawsze.A gdy się okazało,że będę miała okazję zobaczyć na własne oczy i "pomacać " najnowszej wieżyczki Kameleonów, byłam bliska szaleństwa ( :D). Tyle dobrego słyszałam o tych cudach,tyle pięknych makijaży z nimi widziała,że nie mogłam się doczekać :) Musicie mi wybaczyć :p Ciekawa okazała się też wieżyczka kamuflaży oraz paleta pomadek. 

Czyż to nie piękne? :)
   Macania,wąchania i testowania nie było końca :) Otrzymaliśmy również ogrom prezentów od firmy! ( Wyobraźcie sobie moją radość :D ) 
     Przyszedł taki czas,że zaproszeni goście nas opuścili i zostałyśmy same.Znowu w ruch poszły naleśniki :) Miałyśmy okazję się lepiej poznać,poplotkować i pośmiać ( śmiechu było aż nad to ;p) Dziewczyny okazały się przesympatyczne :) Kasi zawdzięczam niedojedzonego naleśnika,Patrycja ma piękne włosy a Gabrysia urocze dołeczki.Gdybym tak miała każdą osobno opisywać,to zapewne dnia by mi brakło :D  

Jeżeli jesteście ciekawi,kim są te kobitki to zapraszam do lektury blogów:

- Gabriela Kobylak cosmetic-addiction.blogspot.com
-Katarzyna Banek szminko-mania.blogspot.com
- Katarzyna  Kukulska kolorowemaliny.blogspot.com
-Magdalena Jarząb immenseness.blogspot.com
- Monika Nowak onlytheoriginalstyle.blogspot.com  ( Monika niestety nie mogła przyjść,ale duchem była z nami :) )
-Magdalena Stabryła http://www.lawendowezapiski.pl/
- Bożena Olejaż milusinka12.blogspot.com

A teraz zasypię Was zdjęciami :)








Pani Ula już szykuje cudowności <3

Komu pisak,komu ? :D
 
"Szefowa" w swoim żywiole :)


Upominki od Mary Kay :)




Tak,to one!Cudowne Kameleony!!


  

Moc prezentów od Glazel :)



Biedroneczki są w kropeczki,a Kasia w ciapeczki :p
Niby kobieta,a z otworzeniem pudru sobie nie radzi :)

Dziewczyny rzuciły się w wir poszukiwania.



   Pozostaje mi tylko podziękować wszystkim za udział :) Zaproszonym gościom za przybycie,a sponsorom za upominki.Dziękuję również Michałowi,za profesjonalne usługi fotograficzne i czynny udział w spotkaniu (gdyby mój mężczyzna tak łatwo poddawał się zabiegom pielęgnacyjnym :D hmmm, pomarzyć mogę ;p ).
   Już niedługo druga część relacji,a na koniec pozostawiam zdjęcie całej naszej gromadki :) 


9 komentarzy:

  1. Karolina, było fantastycznie! Mam nadzieję, że w takim gronie jeszcze nieraz się spotkamy :) Michałowi podziękowałam, a nawet przesłałam mu to, co napisałaś :D Buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Spotkanie udane bardzo! :D oby więcej takich! : )))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. czemu u nas takich spotkań nie organizują:(

    ________________________________________
    Nowości na grudzień.,czyli to co powinniśmy mieć w szafie !
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę :) Ja na ostatnim spotkaniu bloggerek byłam 2,5 roku temu, od tamtej pory nic się w Trójmieście nie działo :P Nie jestem też na tyle przebojowa, żeby zorganizować własne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia, widać że dobrze się bawiłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe są takie spotkania:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się bardzo,że zorganizowałaś to spotkanie, było bardzo udane i fajnie było tak miło spędzić czas :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spotkanie było rewelacyjne, jesteś świetną organizatorką:*
    Już obserwuję i będę śledzić Twoje posty :)

    PS. makijaż robił wrażenie:P

    OdpowiedzUsuń