26.12.2014

Paczka od MAC

Witajcie!
Tuż po świętach przychodzę aby pokazać Wam co dostałam od firmy MAC z racji konkursu o którym poczytacie TU.

Zadanie polegało na stworzeniu makijażu inspirowanego kolekcją  Rocky Horror Picture Show a nagrodą była metamorfoza w salonie MAC oraz kosmetyki.Post pojawia się dopiero teraz ponieważ przez małe nieporozumienie kosmetyki szły do mnie pocztą.


Każda z laureatek miała otrzymać tusz,pomadkę i paletkę czterech cieni dobranych do niej indywidualnie.Swojego wyboru dokonywałam przez telefon ale jestem zadowolona :)





1.Heirloom Mix Matte Lipstick NO FAUX PAS

Tutaj sprawa była jasna.Zakochałam się w tej szmince od pierwszego wejrzenia i wiedziałam,że musi być moja :) Miałam spore szczęście, ponieważ jest to produkt z wakacyjnej  edycji limitowanej i została tylko ta jedna sztuka.
Cena: 95 zł



2.In Extreme Dimension Lash

Tutaj zdałam się na wybór Łucji z salonu MAC w Krakowie.Chciałam coś,co nada rzęsom spektakularny efekt,ładnie je pogrubi i podkręci.Minusem jest szczoteczka,która nabiera dużo produkty,co z kolei skleja rzęsy.
Cena: 98 zł.







3.Expensive Pink,WoodWinked,Carbon,Brown Down

Brown Down i Carbon to wybór  Łucji natomiast dwa pozostałe cienie były na mojej liście.Piękny,opalizujący na złoto Expensive Pink  zdecydowanie jest moim ulubieńcem jeżeli chodzi o tą czwóreczkę :)
Cena pojedynczego cienia:53 zł
Cena paletki : 28 zł

Tak prezentują się moje małe prezenciki.Do tej pory nie miałam styczności z kosmetykami MAC'a ale słyszałam o nich wiele dobrego.Za jakiś czas postaram się opisać swoje wrażenia aczkolwiek cienie strasznie szybko mi się rolują ;/



8 komentarzy:

  1. ooo jak supeeer ;) mega mi sie podoba paletka !

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Piękna ta szminka!!!:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratki! Mnie cienie MACa nie jarają, chociaż z edycji Extra Dimension są powalające!! Pomadki o wykończeniu matowym bardzo lubię a tuszu żadnego nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O szmince firmy MAC marzę już od bardzo dawna, ale zawsze jakoś mi nie po drodze do zakupu. A słyszałam, że są bardzo trwałe :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę, mogę jedynie pozazdrościć! Super :)

    OdpowiedzUsuń