09.12.2014

Focus & Fix Eyebrow Shaping Kit od Makeup Revolution

Witajcie,
wczoraj było o balsamie z Sephory a dziś pokażę Wam paletkę do stylizacji brwi firmy Makeup Revoution.Odpowiednie podkreślenie brwi jest bardzo ważne w wykończeniu makijażu.Bez tego elementu nasz makeup może wydawać się niepełny.Wiele firm oferuje kredki oraz cienie do brwi i o jednym z takich zestawów Wam opowiem.





Na stronie Wizaż.pl znajdziemy taki opis:

"Makeup Revolution Focus & Fix Eyebrow Kit zawiera 3 komplementarne, matowe cienie, w neutralnej tonacji oraz wosk utrwalający. Dzięki paletce w kilka minut podkreślisz, wypełnisz lub skorygujesz brwi. Utrwalone woskiem, przez cały dzień będą nienagannie wyglądać. Do paletki dołączono małą pęsetę, aplikator oraz wygodne lusterko. "


A na moim blogu taki :

Paletka zaskoczyła mnie przede wszystkim mocnym opakowaniem.Z pewnością nie groźne mu upadki :) Moja wersja to Light z racji,że jestem  naturalnie blondynką i ciemne brwi odpadają.Dwa jasne cienie są nawet dobre ale najciemniejszy wpada delikatnie w taką czerwień??Krótko mówiąc nie podoba mi się.Wosk ,jak to wosk nie wyróżnia się niczym specjalnym.Co się tyczy "przyborów".Pęseta  to dla mnie wielka porażka,nie udało mi się wyrwać ani jednego włoska...Pędzelek taki sobie,aczkolwiek chyba jest zbyt gruby ( w sensie że za jednym pociągnięciem robi grube krechy ). Lusterko to jak najbardziej plus.Cena to 12,50 
Moja ocena 4/6




Nie daję efektu na brwiach bo niestety zdjęcia zwykłym soniakiem są do bani a światło nie rozpieszcza (zdjęcia paletki zrobiłam "na zapas " jakiś czas temu lepszym sprzętem :) );/

Oczywiście jestem otwarta na wszelkie informacje odnośnie tego produktu.Znacie?Lubicie?Używacie kosmetyków Makeup Revolution??

9 komentarzy:

  1. bardzo fajna cena, moim zdaniem warto wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna ta paletka :) Ja aktualnie używam zestawu do brwi z Bell :)

    OdpowiedzUsuń
  3. już tyle tych paletek jest do stylizacji brwi, że się już nie wie co się ma kupić. ja mam z Pierre Rene i polecam, tylko że nie ma pęsety ta również jest fajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta pęseta to tylko zbędny dodatek.Do niczego się nie nadaje ;/

      Usuń
  4. Fajnie się zapowiadała ale jak pęseta do bani to w sumie lipa trochę :/ Cieni z Catrice próbowałaś? Fajne są i pęseta extra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Ctarice nie miałam.Teraz używam brązów z paletki Flawless MUR :)

      Usuń
  5. mi wystarcza maksymalnie dwa cienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi również :) jasny i ciemny są wystarczające :)

      Usuń
  6. Ciekawie to wygląda, nie miałam jeszcze paletki do brwi. Cena bardzo niska, więc warto się rozejrzeć :)
    Miło mi Cię poinformować, że Twój blog został nominowany do Liebster Blog Award 2014. Więcej informacji tu: http://cosmeticosmos.blogspot.com/2014/12/nominacja-liebster-blog-award-2014.html

    OdpowiedzUsuń