28.12.2014

Avon Femme Limited Edition

Witajcie
Za oknami sypie śnieg a ja mam dla Was zapach wiosny :) Tak,dokładnie zapach ponieważ dziś będzie o wodzie perfumowanej Avon Femme Limited Edition.



Od producenta:
"Woda perfumowana Avon `Femme` sprawi, że poczujesz się jak gwiazda każdego dnia. Gdziekolwiek jesteś, oczy wszystkich skierowane są na ciebie dzięki Avon Femme, która zachwyca musującą świeżością gruszki z wytworną magnolią i ciepłym drewnem bursztynowym. "



Moja opinia:
Opakowanie Limitowanej Edycji różny się od tradycyjnego kształtem i wyglądem.Szklany flakonik  zapakowany jest w kartonowe pudełeczko ozdobione wizerunkami diamentów.Jak dla mnie super pomysł bo wiadomo - diamenty najlepszym przyjacielem kobiety :) Woda ma lekko różowy odcień i bardzo dobrze prezentuje się we flakoniku.Rozmiar pozwala na swobodne noszenie w torebce czy podręcznej kosmetyczce.Będzie też korzystnie wyglądać na półce.Jeżeli chodzi o zapach to jest on kwiatowy,przywodzący na myśl wiosenną łąkę aczkolwiek wyczuwalna jest nuta owoców.Uważam,że jest to zapach delikatny,dziewczęcy i "lekki".Utrzymuję się dość długo jak na wodę perfumowaną za tak niską cenę.Zapach mogę polecić osobom,które nie chcą się odznaczać mocnym zapachem.Zdecydowanie będzie dobry dla młodych dziewczyn.Sprawdzi się też w okresie wiosna/lato.
Cena: 34,50 zł /30 ml

Moja ocena: 6/6 





Posiada ktoś ten zapach? Co sądzicie o zapachach firmy Avon? Jak zawsze czekam na Wasze opinie :)

6 komentarzy:

  1. O zapach dla mnie :-) lubię takie lekkie perfumy :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo ciekawe ;) lubie avonowskie mgielki ;) to moze i perfumy tez by byly idealne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się zapach tej wody i się zastanawiam czy sobie właśnie jej nie zamówić :)

    OdpowiedzUsuń