14.11.2014

Think Pink

Witajcie!
Dziś mam dla Was post a'la unboxing w wersji fotograficznej :)
Wszystko to za sprawą przesyłki,która dotarła do mnie wczoraj wieczorem.Było to październikowe  pudełeczko ShinyBox,które wygrałam ostatnio w konkursie.Co prawda,wiedziałam co będzie w środku,ale ciekawość ludzka nie zna granic :) Rano złapałam za aparat i oto mam dla Was zawartość mojego pudełeczka.


Październikowa edycja przebiegała z  kampanią przeciwko rakowi  piersi,stąd też różowa wstążeczka na opakowaniu.W środku również załączona była instrukcja,jak sememu badać swoje piersi.Jest to bardzo ważne,ponieważ problem raka piersi dotyczy również młodych kobiet.Pamiętajcie,im szybciej rak zostanie wykryty,tym większe szanse na wyleczenie!!

Pozostawiając temat raka piersi przejdźmy do zawartości pudełka.


Standardowo 5 produktów.Aż trzy w wersji pełnowymiarowej i dwie miniaturki.Zacznę od miniaturek.

1.Norel Żel ujędrniający Biust


Lekki krem-żel do pielęgnacji skóry biustu,szyi i dekoltu.Produkt ma za zadanie pomóc w utrzymaniu jędrnej i napiętej skóry.Zawiera wyciąg z alg,ekstrakty z bluszczu,ruszczyka,miłorzębu japońskiego,pączków topoli,bylicy bożego drzewka,kwiatów lawendy,ceramidy roślinne,olej słonecznikowy,pantenol i witaminę E.Pojemność 75 ml.
Pełnowymiarowy produkt kosztuje 50,00 zł / 250 ml.

2.Isadora Pomadka Perfect Moisture Lipstick 


Kremowa pomadka nawilżająca i pielęgnująca skórę ust.Odcień taki nudziakowy 145 Nude Cream.Troszkę ciemna ale myślę,że przy mocniejszym makijażu oka delikatnie podkreślone usta będą dobrze wyglądały.
Pojemność 2.5 g.
Pełnowymiarowy produkt kosztuje 55,00 zł/4,5 g.

3.YASUMI Clean & Fresh Silky Powder 


Puder do oczyszczania skóry do każdego rodzaju cery.Produkt złuszcza martwe komórki naskórka.Jednocześnie producent zapewnia nas ,że nie wysusza i nie podrażnia.Tego produktu jestem najbardziej ciekawa.Widziałam taki podobny puder w Sephorze,ale jego cena mnie stanowczo zniechęciła więc cieszę się,że będę mogła wypróbować ten produkt.Jest to taki żółty proszek,który kolorem i zapachem przypomina mi Gripex w saszetkach :D
Jest to produkt pełnowymiarowy.Jego wartość to 49,00 zł/ 50 ml

4.PAESE Odżywka do paznokci.



Odżywka odżywcza dla kruchych i suchych paznokci.Z chęcią skorzystam z terapii.Zawiera w swoim składzie witaminy A,E,B5,C oraz czysty olej botaniczny.
Cena za 9 ml to 18,00 zł.

5.Biały Jeleń Hipoalergiczny  Płyn Miclearny



Nowość firmy do skóry wrażliwej.Pozbawiony parabenów,silikonów,barwników i alkoholu.
Cena 11,90/200 ml.


Dodatkowo dostałam dwie chusteczki zmywające lakier z paznokci  Jelid oraz próbki z Barwy Harmonii.



Jak Wam się podoba pudełko? A może macie swoje?Dajce znać w komentarzach.Pozdrawiam :*

4 komentarze:

  1. Pomadka, puder Yasumi i Norel - cudeńka, płyn również nie zawiódł i chusteczki ciekawe :) A Krem jest moim SOS - świetnie działa na podrażnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czemu ale pudełko Shiny jest lepsze niż beglossy :D

    OdpowiedzUsuń