28.11.2014

Świąteczne balsamy do ust !

Witajcie,
jak zapewne każdy wie zbliżamy się wielkimi krokami do świąt :D A jeszcze większymi do Mikołajek <3 Uwielbiam ten czas,gdy witryny sklepów przyozdobione są światełkami i ozdobami świątecznymi,a na półkach można znaleźć czekoladowe Mikołaje :) Do tego śnieg,gorąca czekolada i ulubiona piosenka:)

Przy okazji piosenki mam tu coś dla Was :) Poczujmy razem ten świąteczny klimat :)



Ale nie o świętach dzisiaj :p

Przy okazji zakupów mikołajkowych wpadłam w sklepie KIK na cudowne balsamy do ust w świątecznej oprawie <3 
Przepiękne, metalowe puszeczki z balsamem o zapachu wanilii i cudownego kokosu.Ależ ten kokos pachnie! Miłość od pierwszego "wąchnięcia" <3 


Jako,że jestem osobą, która lubi wszelkiego rodzaju drobiazgi jak te powyżej,szybko pobiegłam do kasy i ku mojemu zdziwieniu zapłaciłam 12 zł...za 3 balsamy.Jeden oczywiście wzięłam  dla mojej siostrzenicy :) Nie mogłam się oprzeć,no przecież one była takie ładne,aż prosiły się o zakup :D
Nie żałuję ani grosza! Mimo,że wanilia mnie zawiodła,bo nie czuć zapachu,jestem zadowolona.Kokos nadrabia za wszystkie minusy :p 
Jeżeli macie w pobliżu KIK i lubicie takie słodziaki to biegiem.Za cenę 4 zł naprawdę warto :) Dla oka i ust :p Świetny dodatek do prezentu.
Zostawiam was ze zdjęciami ( ciemno wszędzie więc musiałam rozjaśniać i cóż,wyszło jak wyszło ;/ ) i gorąco polecam :)





Byłyście grzeczne w tym roku?? Bo ja tak i czekam na mojego Mikołaja :D 

6 komentarzy:

  1. powiem Ci, że mnie ostatnio złapało i ciągle tej piosenki słucham, ale tak wiesz, non stop :D jest bardzo pozytywna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie prezentują się i cenowo bardzo korzystne również :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie fajniutkie ;) muszę się przejść do Kika i sobie takie cudeńka kupić :D

    OdpowiedzUsuń