23.11.2014

Ile warta jest ta twarz???

Witajcie:)
Dziś porozmawiamy o tym,ile pieniędzy pochłania mój pasożyt-twarz.Natknęłam się już na kilka takich postów i po ostatnim u http://freewolnosc.blogspot.com/2014/11/twarz-warta-setki-zotych.html  stwierdziłam,że też sprawdzę ile kasy " mam" w kosmetyczce :D
Oczywiście zrobiłam podsumowanie kosmetyków,które zazwyczaj używam.Gdyby przyszło mi podliczyć wszystko możliwe,że dostałabym zawału,a tego wolę sobie oszczędzić :)
No to co? Zaczynamy? :)



1.Baza.


Zazwyczaj pod podkład stosuję krem nawilżający,a w szczególnych przypadkach bazę pod makijaż Butterfly Perfect Makeup Base.

Nivea Żel-krem nawilżający - 17,45 zł
Butterfly Perfect Makeup Base- 8 zł

2.Twarz.



Korektory to produkty z niższej półki ale dobre.W tym zestawieniu najdroższy jest podkład Wake Me Up Rimmel.
Vipera Puder matujący Transparentny - 25 zł
korektory Lovely-2x 7,99 zł
Wake Me Up Rimmel- 41 zł

3.Bronzer,puder rozświetlający.


Od czasu do czasu przyda się odrobina rozświetlenia i drobne konturowanie ;)

Pierre Rene Bronzing Powder -28,99 zł
Essence Wave Goddess - 12 zł

4.Brwi,rzęsy.




Tego mam trochę więcej, ale postarałam się wybrać te używane najczęściej.

MUR Focus & Fix Eyebrow Shaping Kit- 12,50 zł
Lovely Curly Pump Up Mascara -8,99 zł
The Mega Plush Volume Express- 33,99 zł

5.Oczy.



Podobnie jak w przypadku kosmetyków do rzęs i brwi  musiałam wybrać.Postawiłam na MUR i Inglot.W przypadku tej drugiej jest to paleta trzech cieni, w tym jeden pełny i dwie miniaturki z ostatniej promocji w Glamour.

Inglot- 13 zł + 2x 5,90 zł 
MUR-  20 zł

6.Usta


Po raz kolejny wielkie wybieranie i tym razem wybór padła na balsam z Sephory i błyszczyk Inglot.
Sephora Kiss me - 39 zł
Inglot Sleek Cream- 22 zł


Wynik: 267,92 zł


A teraz słowem wyjaśnień :
Ceny podałam takie,za które osobiście kupiłam bądź znalazłam na stronach internetowych.Część kosmetyków kupiłam w promocji więc mój portfel aż tak mocno nie ucierpiał :p
Co sądzicie o wyniku? Dużo??
Osobiście myślę,że nie jest tak źle :)

Żeby formalnościom stało się zadość nominuję Was do podsumowania swojej twarzy :D


P.S. Skoro już o pieniądzach  mówimy to zapraszam :p
Wyprzedaż biżuterii i lakierów.
http://nicenailsbykarola.blogspot.com/2014/11/salesale.html

6 komentarzy:

  1. Jeśli kupujemy kosmetyki w odstępie czasowym to nasz portfel tak nie cierpi :) Gorzej jakbyśmy musiały kupić to wszystko naraz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem przystępna cena :)
    Też muszę kiedyś zrobić takie zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Robiłam podsumowanie w 2 odsłonach - tanio i de luxe :D Super sprawa taka zabawa bo uświadamia nam ile tak naprawdę trzeba wydać i ile wydajemy na makijaż :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo, nie dużo. Gdyby podzielić ta kwotę przez ilośc czasu jaka nam sluza te kosmetyki to na dzien wyszły by sprawy groszowe. Tak wiec wiem, ze u mnie wyszło by wiele więcej ale dana rzecz kupuje raz na jakis czas :D taki interes sie opłaca ;) P.S zapraszam do siebie na wyprzedaz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko jakby mi przyszło podliczyć to chyba bym nie mogła na tą kwotę spokojnie patrzeć :D i lepiej żeby mój luby nie widział co i po ile kupuje :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że nie jest najgorzej :D Kiedyś robiłam tego typu wpis, muszę zrobić nowy - aktualny :)

    OdpowiedzUsuń