05.11.2014

Haul zakupowy październik 2014

Witajcie:)
Dzisiaj przychodzę z kilkoma drobiazgami,które zakupiłam w październiku.Nie jest tego wiele.....albo może wiele :) Głównie są to kosmetyki,ale również akcesoria i książki o makijażu.Ile mnie to kosztowało? Lepiej nie pytać :p Nie owijając dłużej w bawełnę,przejdźmy do sedna.



1.Pędzel do  cieni INGLOT 6SS




Pędzel z włosia imitującego włosie z wiewiórki.Idealnie nadaje się do blendowania cieni.Dobrze leży w dłoni.Dostępny w sklepach firmowych oraz na stronie internetowej INGLOTA.Cena 34 zł.

2.Perfect Makeup Base Butterfly Collection





Bezparabenowa,matująco-wygładzająca baza pod makijaż.Jedyne co o niej wspomnę to to,że chyba zaledwie pół tubki jest wypełnione produktem.Kupiłam raptem tydzień temu a już się kończy (nie,nie nakładam jej jak szalona ).Dostępna w szafach Butterfly.Ja swoją kupiłam w Drogerie Polskie.Cena 8,99 zł.

3.Successo Eye Liner Pen Butterfly Collection




Kolejny produkt z serii (postanowiłam wypróbować kilka rzeczy) wypuszczonej przez Verona Products Professional.Już wiem,że bubel totalny.Cena 8,99 zł

4.Miss Butterfly Eyeshadow i Eye Lemon Shadow 




Mniejszy cień kupiłam,większy dostałam jako gratis.Brązy nie powalają,nie wiem skąd nazwa "Lemon" ;/ Jeżeli mowa o Miss Butterfly nr 28S,to jest całkiem przyjemny i ładnie połyskuje.
Cena 4,99 zł.

5.Golden Rose Dream Lips Lipliner 513,502,509.




 Moje odkrycie.Konturówki są tak trwałe,że nie zdarło ich jedzenie a nawet trening fitness.W listopadzie na promocji ok 4 zł.Dostępne na stoiskach Golden Rose.

6.Golden Rose Glittering Loose Eyeshadow nr 206 i 110



Wyszukałam na wyprzedaży :p Ślicznie mieniące się złoto (206) i miedź (110).Aparat przekłamał kolory ;/ Mam nadzieję,że sprawdzą się w makijażu sylwestrowym/świątecznym.Cena ok 6 zł.

7.Paleta i wkłady Inglot





Jak już zapewne wiecie,podczas ostatniej "promocji" kupiłam dwa numery Glamour z miniaturami cieni z Inglota z serii Fall in Love.Do tego dokupiłam pełny cień z tej samej serii o nr 157 i paletkę magnetyczną.Cena cienia 13 zł,cena paletki z aplikatorem i lusterkiem również 13 zł.

8.Zalotka do rzęs




Najzwyklejsza w świecie zalotka z China Center w ceni 5 zł:)

9."Makijaż z KatOsu" i "Piękny Makijaż"




Dwie książki z których czerpię podstawową wiedzę na temat sztuki wizażu.Zapewne doczekają się swojego posta,więc nie będę się rozpisywać.Ceny: "Piękny makijaż" 29,99 zł;"Makijaż z KatOsu" 49,99 zł.

W tle zdjęć widnieje nr 3 magazynu Make-up Trendy.

Tak oto prezentuje się moja lista nowości.Macie coś?Polecacie??Dajcie znać

Pozdrawiam :*

9 komentarzy:

  1. ja ostatnio również zakupiłam zalotkę

    OdpowiedzUsuń
  2. super zakupy, zazdroszczę bardzo książki Katosu *_* zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeżeli chodzi o Butterfly to jest to sieć Verona PP.Oni maja ją już jakiś czas,ale ostatnio było "wielkie odświeżanie " :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się zastanawiam nam tą książka Katosu . Warta tych pieniędzy?

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam książkę KatOsu jednak głównie z sympatii do niej. Taki średniak z tego wyszedł. Aaaa tak! Przepuszcze wypłatę w listopadzie w Golden Rose! Koniecznie! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi osobiście więcej dają jej filmiki niż ta książka ale ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie! Miałam zalotkę kupic :D Dzięki :D Zakupy ciekawe, najbardziej kuszą mnie nabytki z Golden Rose :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Może by tak zainwestować w jakąś książkę i się podszkolic ;)

    OdpowiedzUsuń