12.10.2014

Paczka testera Quiz Cosmetics

Witajcie o ogromnej przerwie.Musicie mi wybaczyć ten przestój ale mamy październik -powrót na studia,przeprowadzka itd.Dziś przychodzę do Was z recenzją kosmetyków,które jakiś czas temu dostałam od firmy Quiz Cosmetics.Firma pojawia się na blogach,ale jakoś szczególnie znana nie jest.
Przechodząc do sedna,otrzymałam do testów trzy kosmetyki:
-Fashion Trendy Trio nr 318
-Nail Polish Flash Collection 
-Full Volume Zoom Extreme Mascara



1.Fashion Trendy Trio nr 318
   
Chyba jedyna rzecz z całej paczki,która zasługuje na uwagę.Zestaw trzech satynowych cieni do powiek w kolorze brązowym,zielonym i cielistym.Na pierwszy rzut oka sprawiają dobre wrażenie.Opakowanie z białego plastiku z przeźroczystym zamknięciem zdecydowanie dodaje mu uroku.Cienie nie kruszą się,nie posiadają zapachu.Zawartość produktu to 6 g. Jeżeli chodzi o pigmentację...no cóż,rewelacji nie ma.Nie są najgorsze ale również nie powalają.Najlepszy z całęj trójki jest ciemny brąz i do niego nie mam zastrzeżeń.Najgorzej niestety jest z limonkową zielenią.Na powiece znika całkowicie;/ Ogólnie rzec biorąc daję 4/6 ponieważ zawiodła mnie ta zieleń.







2.Nail Polish Flash Collection

Tutaj nie będę się rozpisywać,ponieważ recenzje jednego z tych lakierów  pisałam i znajdziecie ją TU.
Moja ocena 5/6


3.Full Volume Zoom Extreme Mascara

O tym produkcie napiszę najmniej,bo taką mam niepisana umowę z firmą.Powiem tylko tyle,że opakowanie sprawia dobre wrażenie,natomiast silikonowa szczoteczka to porażka.Moja ocena 1/6






To by było na tyle jeżeli chodzi o recenzje otrzymanych kosmetyków.Jeżeli coś Was zainteresuje to w zakładce "Współpraca" znajdziecie link do strony firmy.Firmie dziękuję za przesłanie kosmetyków.
Pozdrawiam :)

5 komentarzy:

  1. Cienie od razu mi się nie spodobały. Szkoda, że tusz dla Ciebie okazał się porażką ale mimo tego chciałabym go wypróbować bo może mi akurat podpasuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolory cieni bardzo w moim guście! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja z kosmetyków Quiz nie bylam szczegolnie zadowolona :P

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne kosmetyki,miłych testów życze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolory cieni fajne natomiast ja nie lubię takich małych paletek. Szybko się gubią i nudzą. ;) Lakier ma śliczny odcień. A tusz jakoś mnie nie zainteresował. Sama chciałabym takową współpracę podjąć i przetestować coś z tej firmy. Ale niestety firma ma mnie głęboko, w swoim poważaniu. ; p

    OdpowiedzUsuń