28.10.2014

Halloween Make-up:Skull

Witajcie!
Jak wiadomo,wielkimi krokami zbliżamy się do amerykańskiego święta,które coraz bardziej zaczyna oddziaływać na polską kulturę.Mowa oczywiście o Wigilii Wszystkich Świętych,czyli potocznie Halloween!Na blogach i kanałach roi się od stylizacji na tę noc,więc ja również postanowiłam się zabawić i coś zmalować :) Przy okazji postanowiłam wziąć też udział w akcji Celebruj Chwile u Arcy Joko :)Oczywiście wybrałam temat 5.Człowiek Dwie Twarze :)


Mimo,że jestem zagorzałą fanką wampirów,odpuśćiłam sobie przemianę w bezwzględnego krwiopijcę i postawiłam na coś bardziej nam...bliskiego???A no tak,bo każdy z nas ma wewnątrz takiego kolęgę,którego zwą...szkieletem!Wiadomo,szkielet to ważna rzecz dla Naszego ciała,ale też rewelacyjny pomysł na kostium.Nie przedłużając zapraszam do zapoznania się z moją nową "Ja" :D
Przed Państwem-Szkielet Karolina !!

 
 



I jak Wam się podobam??Macie swoje makijaże??Dajcie znać w komentarzach :) Pozdrawiam :*

9 komentarzy:

  1. Swietny:) widac ze sie napracowalas:) zrobilam podobny ale nie taki dopracowany jak twój:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawie, ciekawie. Sama chciałam zrobić ale nie wiem czy sie wyrobie w czasie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja planowałam zrobienie makijażu na halloween ale jak zwykle brak czasu górą ! :D Ale twój makijaż wygląda cudownie !

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyszło...ja tak nie potrafię, więc nic nie zmaluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał wyszło naprawdę bardzo fajnie. Podoba mi się jak wycieniowałaś czaszkę :D Pomysł mi się naprawdę podoba. Dziękuję, że podpięłaś się pod akcję :) Podsumowania możesz spodziewać się już na dniach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękn.. niee to złe określenie, mega mrocznie i strasznie :D

    OdpowiedzUsuń