20.10.2014

Colour Glossy Lips KOBO Professional

Witam:)
Na wstępie przepraszam was że tak mnie tu mało ale mam masę pracy na studiach i przy organizacji spotkania blogerek.Jako,że udało mi się wyskrobać chwilkę czasu mam kolejną recenzję.
Tym razem będzie to cudowny błyszczyk firmy KOBO Proffesional.
Z firmą dużej styczności nie mam ale już dawno chciałam coś wypróbować.Traf chciał,że na urodziny dostałam Colour Glossy Lips w odcieniu 311 Disco.



Nazwa: Colour Glossy Lips
Producent: KOBO Professional
Odcień: 311 Disco
Pojemność: 14 ml
Dostępność:Wyłącznie drogerie Natura
Cena : Promocyjnie 5,99

Na wstępie dodam,że to chyba jedyny produkt w mojej karierze,który rzeczywiście spełnia zapewnienia producenta.Idąc za informacją na opakowaniu,nadaje "efekt przepięknego migotania na ustach dzięki drobinkom i perłom rozświetlającym". Lekko kleista konsystencja nadaje efekt typowego błyszczyku.
Produkt pozbawiony jest smaku,ale nadrabia słodkim zapachem.Jeżeli chodzi o trwałość,na moich ustach utrzymuje się stosunkowo długo.Zapakowany w solidny, plastikowy,sporych rozmiarów słoiczek, który strasznie skrzypi przy zakręcaniu/rozkręcaniu.Ale to jedyna wada więc wybaczam :)
Krótko mówiąc,trafił w moje gusta i daję 6/6 :)





A Wy macie/polecacie produkty KOBO ? :)

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam KOBO w szczególności pomadki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny ten błyszczyk :) Ja lubię bardzo lakiery i pomadki Kobo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pokaż na ustach :-) uwielbiam kosmetyki Kobo :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa jestem jak wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda pięknie. Kolor ma śliczny. Ale też jestem ciekawa jak wygląda na ustach. :) Uwielbiam firmę Kobo więc pewnie sama po ten produkt sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie posiadam produktów Kobo, ale ten błyszczyk wygląda soczyście! :)

    OdpowiedzUsuń