02.09.2014

Wyniki konkursu!!

Witam serdecznie!
Dziś krótko i na temat zapewne wyczekiwany przez niektóre z Was.Jakiś czas temu ogłosiłam konkurs makijażowy polegający na inspiracji jednym z trzech krajów.Zdecydowaną popularnością cieszyły się Indie i Egipt.Przyznam szczerze,że tak zakładałam :) Nie będę się tu rozpisywać tylko przejdę do rzeczy i przypomnę nagrody:


Nie czekając dłużej przejdźmy do rzeczy.

I miejsce
Dhwani






Początkowo myślałam,że to zdjęcie inspiracji :) Gdy okazało się,że to twoja praca byłam pełna podziwu.Ogromny talent i świetna interpretacja tematu spowodowały,że stałaś się moim nr.1 :)



I wyróżnienie
Kinga Stankiewicz


II wyróżnienie
Katarzyna Głogowiec




Po namyśle postanowiłam przyznać nagrodę niespodziankę w postaci małego upominku dla Moniki Feluś.Jako jedyna wykorzystałaś motyw Japonii,a Twoja mała Japonka mnie urzekła:)



Pozostałe prace

Aggi eN


Klaudyna Związek



Karolina Krawczyk



Małgorzata Zielińska 


Anna Pietruszewska



Wszystkim serdecznie dziękuję za udział i zaangażowanie.Gratuluję dziewczynom :) Laureatki proszę o kontakt na adres karolinabajan@poczta.onet.pl.
Tymczasem żegnam się z Wami:)

10 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za wyróżnienie mojego Egipskiego makijażu!
    Piękne prace dziewczyny ! Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne makijaże! Gratulacje dla dziewczyn - świetna robota :D

    OdpowiedzUsuń
  3. I wyróżnienie najbardziej mi się spodobało. Naprawdę robi wrażenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest mi niezmiernie miło :) dziękuję bardzo i gratuluje całej reszcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne makijaże. Jednak najbardziej przypadł mi do gustu makijaż Kingi oraz Kasi :3 czyli pierwsze 2 wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ekstrawagancja ekstrawaganckiej i Ka Sia :* Dziękuję !

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję, bardzo się cieszę i jestem szczerze zaskoczona, widząc prace np. Kingi, Kasi czy Małgorzaty nie spodziewałam się wygranej :) Gratuluję wszystkim dziewczynom :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję za wyróżnienie i gratuluję wszystkim ! Oby więcej ciekawych konkursów jak ten :))

    OdpowiedzUsuń