08.09.2014

Pokaż kotku,co masz w....kosmetyczce?? Część I

Witam!
Dzisiaj mam dla Was spory post :) Kilka razy spotkałam się na blogach z prezentacjami zawartości kosmetyczek więc postanowiłam też taką zawartość pokazać.Trochę tego jest,bo w ciągu ostatniego roku moja kosmetyczka przybrała rozmiary kufra :p Żeby był jakiś porządek,podzieliłam wszystko na dwie części i kategorie.Dziś zapraszam na część I.
Ciekawi co zawiera moja KOSMETYCZKA??


Całość prezentuje się tak :) Niby sporo tego,ale w rzeczywistości nie jest aż tyle:p


1.Pędzle



Jeżeli o to chodzi to pędzle stały się dla mnie niezbędne przy makijażu( dodam,że kiedyś używałam tylko pacynki). Komplecik nie jest spory,ale na początek wystarczający.Zbieram się do zakupu nowego kabuki bo obecny już się wysłużył :) 

2.Pomadki,szminki,błyszczyki-czyli kolorówka do ust



Należę  do osób dla których makijaż to nie tylko oko,dlatego lubię nadawać ustom koloru :) Tak prezentuje się moja mała kolekcja :

Essence nr 52 IN THE NUDE i Essence nr 10 COTTON CANDY
SEPHORA Kiss me nr 04 Melon Sorbet

  
Avon Flirt   
Inglot nr 102 TUTAJ

NYX nr 136 Dolly Pink

Manhattan nr 33N X-TREME Last & Shine
Bell 030 Glossy colour

SEPHORA 04 Magenta TUTAJ
Beauty Of Mind 01

3.Kredki,eyelinery



Koloru nigdy za wiele! Czasem lubię postawić na skromny makijaż z kolorową kreską :) 

Rimmel Gel Eyeliner 001
Bell  nr 4

BeBeauty Eyeliner Pencil
Lovely Eyeliner

Essence Long Lasting 05 C'est La Vie i 19 Hot Scorch
Up Girls
Essence Ice ice Baby 03 Ice Skates On


4.Pudry,korektory,róże,rozświetlacze i bronzery


Jeśli o to chodzi,to mam swoich faworytów i  staram się ich nie zmieniać.Zdecydowanym strzałem w 10 jest tu bronzer od Pierre Rene! Idealny kosmetyk a na dodatek strasznie wydajny! Mam go od czerwca i nawet nie ma śladu zużycia :)

Wibo Concealer Palette 4 in 1
Essence 01 Sparkling Goddess


RdeL Mono Rouge 03 pink grapefruit

Perełki brązujące Butterfly nr 1

Pierre Rene Bronzing Powder 01 TUTAJ
Vipera Puder sypki Transparentny 012




W tym miejscu zakończę część pierwszą zawartości mojego kufra.Dajcie znać co zawierają Wasze kosmetyczki:) A może macie jakieś uwagi na temat wyżej pokazanych kosmetyków??Na Wasze głosy czekam w komentarzach.Tymczasem żegnam się z wami! :)

7 komentarzy:

  1. całkiem sporo tego masz: ) bede musuala wypróbować bronzer od pierre rene: )

    OdpowiedzUsuń
  2. Szalona, ja mam dużo za dużo, dlatego chce sie pozbyć co nie co. Jeżeli jesteś zainteresowana zapraszam do siebie zakładka sprzedam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem spora kolekcja kredek :) ja jakoś ich nie kupuje...mam zaledwie 2 :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kolekcja ;) Czekam na kolejną część ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zbiór:) moją uwagę przykuło jajeczko do ust z Sephory - jest prześliczne;) I kolor też super:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jajeczko szminkowe z Sephory mną zakręciło :D

    OdpowiedzUsuń
  7. To jajo z sephory świetnie wygląda :D jakbym ja miała zrobić taki post to nie miał by końca mam tego towaru tony :O staram sie ograniczac zakupy ale nie wychodzi ;P

    OdpowiedzUsuń