10.09.2014

Pokaż kotku,co masz w ...kosmetyczce?? Część II

Witam kochani :)
Dziś kolejna część mojego kosmetyczkowego wyposażenia :) Ostatnio pokazałam Wam pędzle,kolorówkę do ust,kredki i eyelinery oraz kosmetyki do nadawania kształtu twarzy i tuszowania niedoskonałości.
Przyszła zatem kolej na podkłady,tusze,bazy i cienie.Bez zbędnych ceregieli przejdźmy do rzeczy.

1.Podkłady



Wybaczcie ale zdjęcie mi spłatało figla i zrobiło fikołka :D Coś tam jednak widać.Kwestia podkładu jest u mnie bardzo jednoznaczna.Od dłuższego już czasu używam podkładów marki Ingrid Mineral Silk&Lift przeważnie w odcieniach 30 i 31.Zaplątała się tu też Soraya,aczkolwiek ten leży nie używany bo jest zbyt jasny ;/ 

2.Tusze


Rzęsy to dla mnie mega ważna kwestia,dlatego na jednym tuszu nie mogło  się skończyć :)


Essence Get BIG Lashes


Lovely Romantic Blue Mascara

Miss Sporty Pump up Booster TUTAJ

Maybelline The Mega Plush Volum Express Mascara

BeBeauty Big & Bold Volume Mascara

Luxury Paris Deep Carbon Black Mascara

3.Bazy


W sumie to jedna baza pod cienie i Duraline Inglota :) Czy można go nazwać bazą?Hmmm, raczej nie.

RdeL Eyeshadow Base

Inglot Duraline 




4.Cienie


Tutaj nie będę się rozpisywać,tylko po prostu pokażę zawartość :)
Taki sobie "secik" nabyty w niemieckim Rossmanie


Cudowna Lovely Nude Make Up Kit

Odsypy pigmentów sypkich M.A.C.

Pierre Rene 130 Hypnotic
Maybelline Color Tatto 15 Endles Purple

Maybelline Big Eyes 01 Luminous Brown

MIYO OMG!Eyeshadows 03 Ocean View i 27 Sunrise

Essence 64 Greyhound

RdeL 10 Paradise Bird

Makeup Revolution Redemtion Palette Acid Brights
Cała masa bezimiennych jeszcze z czasów gdy makijaż był dla mnie wypacianiem powieki na jeden kolor :D



Gdzieś mi wcięło  zdjęcia cieni z Sensique i L'Oreal :(

To by było na tyle jeżeli chodzi o moją skarbnicę :D Przy okazji muszę się pochwalić,że moja kosmetyczka zdobyła główna nagrodę w konkursie organizowanym przez Verona Products Professional :D Wygrałam prywatna konsultację z trenerką Akademii Urody ,niestety z powodu sporej odległości nagroda została zamieniona.Ale nie mam co narzekać,bo właśnie czekam na kuriera z paczuszka kosmetyków :D

Na dziś to wszystko:) Do następnego :*

4 komentarze:

  1. A dla mnie Duraline świetnie się sprawdza jako baza:)

    OdpowiedzUsuń
  2. tak patrze i połowe mogłabym przygarnąć:P Jest parę perełek, na które może kiedyś sie skuszę. Na pewno na 1 miejscu jest paleta z MR!:D

    OdpowiedzUsuń
  3. też lubię tą nudziakową paletkę z Lovely:)

    OdpowiedzUsuń