24.09.2014

Perfect Your Look Eye Shadows JOKO

Hej Dziewczyny :)
Przyszedł czas na kolejną recenzję.Dziś opowiem Wam o kasetce cieni marki JOKO.Firma powszechnie znana,wiec raczej nie muszę jej przedstawiać:)



Nazwa: Perfect Your Look
Nr: 304 Satin
Firma: JOKO
Cena: ok 15 zł

Jak widać moja kaseta zawiera trzy cienie satynowe ( Dwa fiolety i biel). Jest to drugi wariant jeżeli chodzi o kasety z tej serii.Nie chodzi mi tu o kolorystykę,tylko o ilość cieni w opakowaniu (dwa,trzy i cztery) :)
Dobrze mi się z cieniami pracuje.Pigmentacja bez zarzutu,nie znikają przy blendowaniu,jak to bywa w przypadku cieni niektórych drogich marek.Cienie się nie osypują,nie spotkamy się z efektem rolowania na powiece.Dobrze współpracują zarówno z bazą jak i z Duraline.
Kaseta wykonana z plastiku,niestety obawiam się,że niezbyt solidnego.W zestawie zawarta dwustronna pacynka (całkiem bezużyteczna ) oraz wbudowane lusterko.Całość oceniam dobrze.Myślę,że za taką cenę można sobie pozwolić na zakup :)






Cienie bez bazy


Żeby przynajmniej w przybliżeniu pokazać Wam jak wyglądają na oku przygotowałam makijaż (Gościnnie złota perła z Ingrid  )
 







7 komentarzy:

  1. Ciekawa paletka, akurat takich jeszcze nie widziałam. Podoba mi się ten ciemny fiolecik ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądają na oku, bardzo ładny makijaż :)
    Sama kosmetyki z Joko ostatnio miałam lata temu i jakoś nam teraz nie po drodze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś mialam podobny komplet cieni, całkiem fajnie się prezentował, ale jak się obsypywał to wyglądało jakbym miała cienie pod oczami :/

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię fiolety :) te ładnie wyglądają na twoich oczach, dodają takiego pazura i podkreślają tęczówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne kolory :)
    make up jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczny makijaż, Niedawno sama rozmyślałam nad zakupem tej paletki. : )

    OdpowiedzUsuń