23.09.2014

Paola Beauty Nail Polish

Witam:)
Dawno nie zamieszczałam na blogu recenzji,dlatego też dzisiaj słów kilka o lakierach Paola Beauty Nail Polish.Muszę przyznać szczerze,że pierwszy raz się z nimi spotkałam i jestem zadowolona!Jest to prawdopodobnie linia lakierów firmy Lemax Colour  (taki adres widnieje na tyle buteleczki). Zainteresowanych odsyłam TU.Przejdźmy zatem do prezentacji :)


Nazwa: Paola Beauty
Producent: Lemax Colour (?)
Pojemność: 9 ml
Cena: 3zł

Moje lakiery to pastelowe odcienie żółtego ( 27) i różowego ( 30)  z zatopionymi,czarnymi drobinkami.Szkoda,że nie odkryłam ich wcześniej bo to kolory idealne na lato:) Polubiłam się z tymi produktami, bo mimo niskiej ceny nie okazały się totalnymi bublami.Lakiery mają delikatnie lejącą się konsystencję,dlatego trzeba uważać przy namaczaniu pędzelka.Schną stosunkowo dobrze.Pędzelek ma formę standardowego wyposażenia buteleczek z produktami tego typu.Buteleczka zawiera w sobie 9 ml produktu.Nie mam zastrzeżeń,jestem na tak :) Z tego co pamiętam, seria ta zawiera lakiery perłowe,pastelowe z drobinkami,brokatowe  i topy z piórkami itp.Z racji niskiej ceny uważam zakup za jak najbardziej udany i godny polecenia.
Dajcie znać,czy macie? lubicie? polecacie? :)

Nr 27



Nr 30




Trafił mi się pędzelek z defektem :(




Na zdjęciu dwie warstwy lakieru Paola Beauty 27 i 30 oraz warstwa Inglot Gel Top Coat 





4 komentarze:

  1. Fajne marmurki, żółty dla mnie troszkę mdły za to róż piękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przypomina troszkę porcelanę, kolorki fajne, śmieszna cena - nic tylko kupować i malować pazurki :P

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam jeszcze lakierów tego typu :)

    OdpowiedzUsuń