09.09.2014

Make-up:Pokaż co potrafisz! Rajski ptak!!

Witam:)
Miałam mieć dla Was kolejną część zawartości mojego kufra,ale postanowiłam wykonać makijaż na kolejny tydzień akcji u MarlenyKuferek m'Arleny



Trzeci tydzień nosi nazwę Rajski ptak.Sprawa nie wydaje się łatwa,bo rajskie ptaki są takie piękne i pełne cudnych kolorów <3 Postanowiłam jednak wykonać makijaż w barwach żółto-niebieskich oczywiście nie bez powodu :) Cienie firmy RdeL które wykorzystałam noszą właśnie nazwę Paradise Bird i stały się moja inspiracją.Makijaż oka jest prostym połączeniem dwóch kolorów,uzupełnionych niebieskimi "piórami" na linii brwi.Do tego oczywiście usta pod kolor oczu:) W ten oto sposób powstał ze mnie taki niebiesko-żółty,rajski ptaszek :)








I co powiecie na mojego rajskiego ptaka?? :D
Ciekawe czy jakaś modelka chciała by w czymś takim pozować :p Tymczasem pozostawiam Was z moimi wypocinami i do następnego!
Ćwir,ćwir :*



9 komentarzy:

  1. super, zdradź jeszcze co to za rzęsy masz? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze to nawet nie wiem:p Jakieś zwykłe,kupione na bazarku (specjalnie na potrzeby tego makijażu ) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pasują idealnie do tego mejkapu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne, ja nadal nie mam pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny i pomysłowy! U mnie póki co ogromna bida z weną. :<

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny, tylko podziwiać :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Oryginalny świetne zestawienie zółtego z niebieskim uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń