22.09.2014

Make-up:Pokaż co potrafisz!- Pierrot

Witam!
Kolejny tydzień i kolejny temat wyzwania u Marleny:) W tym tygodniu zmagamy się z Pierrotem,czyli....no właśnie,czym właściwie jest Pierrot??
 A oto i odpowiedź:
Pierrot to najczęściej smutna postać o białej twarzy,której towarzyszą czarne łzy.Ja jednak postawiłam na bardziej romantyczną wersje i przeobraziłam się w "Królową serc" :) A co mi tam! Pogwiazdorzyć czasem można :) 
Jako,że mąki było mi szkoda ( ;p) wymalowałam jasnym korektorem kształt serca.Obrysowałam go ciemniejszym korektorem ( w sumie to nawet chyba był bronzer ),oczy mocno podkreśliłam czernią,dokleiłam rzęsy,wyrysowałam brwi,:podrasowałam" policzki i dodałam  serduszko :) No i obowiązkowo czerwone usta :p I tak oto powstała Karola Królowa Serc <3 
Mam nadzieję,że się podoba :) Brakuję mi tu uśmiechu no bo przecież miało być smutno :(







3 komentarze:

  1. Królowa serc smutna ja nie wiem kto to wymyślił :) Faktycznie uśmiechu brakuje,ale pomysł i wykonanie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Noo powiem Ci, że zaszalałaś :D Ja bym powiedziała, że ta królowa trochę zła :P Podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń