19.09.2014

Make-up:Pokaż co potrafisz !- Lalka

Witam!
Dziś szybki i krótki post odnośnie kolejnego tygodnia wyzwania u Marleny.Temat dla mnie najtrudniejszy i ni jak nie wiedziałam jak się zabrać ;/ Lalka?? Nie bez powodu w dzieciństwie urywałam im głowy.... :D

Mimo uprzedzeń usiadłam i zaczęłam malować...Wszystko ładnie pięknie,ale jak przyszło do efektu końcowego to okazało się,że poniosłam porażkę :( Mojemu wyglądowi daleko do lalki:( Mimo wszelkich starań mających na celu wyszczuplenie nosa,wykonturowanie twarzy w literkę V i pomniejszenia ust,nadal wyglądałam jak normalna osoba...Ręce mi opadły,poddałam się całkowicie i mówię : "Trudno!Niech już tak zostanie." Zrezygnowałam z kolorowych włosów,fioletowych rzęs czy ukrywania brwi.Chciałam stworzyć taką hmmm "przyziemną" lalkę (cokolwiek to oznacza ) :p 

Zostawiam was z moim nieudanym makijażem w stylu lalki :)
Do następnego :)






Tu przynajmniej serduszko się udało :


7 komentarzy:

  1. no nie przesadzaj, nie jest źle, wręcz przeciwnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem fajnie Ci to wyszło, nie masz co marudzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest fajnie, kojarzy się z lalką, ale nie tak dosłownie ;) Mi to zadanie wydawało sie proste, ale też nie udało mi się uzyskać efektu "żywej" lalki ;) Myślę, że też sporo zależy od odpowiedniego oświetlenia :) U mnie efekty będą już jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygladasz jak rasowa barbie ;> jest ekstra

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wygląda! Wydawało mi się, że zrobienie makijażu lalki będzie prostsze, ale się myliłam :) Mojemu makijażowi do takiego efektu bardzo dużo brakuje... już niedługo pokażę efekt mojej pracy :P

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się, lalka oddana w 100% :D

    OdpowiedzUsuń