25.08.2014

Zakupowo!!

Witam serdecznie!Nie ma to jak piękny początek tygodnia z paczką od kuriera <3 Moglibyście zapytać "O jaką paczkę jej chodzi?" a ja Wam zaraz szybciutko wszystko opowiem :D
W zeszłym tygodniu natchnęło mnie na zakupy w drogerii Urodomania.com.Można powiedzieć,że natchnęła mnie ku temu Patrycja ze SpradaMakeUp, u której ostatnimi czasy można znaleźć recenzje palet Makeup Revolution.Bo właśnie kosmetyki tej marki zakupiłam.Ciekawi co znajdowało się w mojej paczuszce ?? ;p



Produkty kupiłam trzy:
-Liquid Concealer
-Eyebrow Shaping Kit
-Paleta Acid Brights

Pierwsze wrażenie to zdecydowanie zdziwienie :D Po otworzeniu paczki moim oczom ukazała się....strona wyrwana z gazetki promocyjnej Deichmann'a :D Słyszałam,że czasami firmy "pakują" produkty w gazety ale osobiście pierwszy raz się z tym spotkałam :p

Później już było z górki :) Najpierw w moje ręce wpadł korektor.Hmmm już wiem,że szału nie ma.Powiem tak- nie zaskoczył mnie wyglądem i jakością.

Za to pozytywnym zaskoczeniem okazał się "secik" do stylizacji brwi!Zachwycił mnie już samym wyglądem.Opakowanie wygląda bardzo elegancko i zachęcająco.Wyposażenie tez niczego sobie.Trzy odcienie cienia + wosk oraz miniaturowa pęseta ( taka malusieńka jak dla lalek :p) i pędzelek.Z pewnością poświęcę mu osobny post.
Na samym dnie spoczywała moja pierwsza (mam nadzieję nie ostatnia) paleta Makeup Revolution Acid Brights.Jak sama nazwa sugeruje mamy tu do czynienia z wyrazistymi i odważnymi kolorami,które w zamyśle firmy są w głównej mierze neonami.

Jeżeli czas pozwoli może wykonam dla Was jakiś makijaż aczkolwiek nic nie obiecuje.Z całą pewnością oczekujcie recenzji palety w bliżej nieokreślonym czasie :D Tymczasem żegnam i przypominam,że dziś ostatni dzień na zgłoszenie do konkursu (kilka postów niżej) :)







8 komentarzy:

  1. Fajne zakupy i dzięki za polecenie! :* Ciekawa jestem tej palety a korektor miałam kupić, skoro mówisz, że taki se to skreślam go z listy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. też chcę <3 kolory w paletce - marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie jest trochę gęsty nie wspominając już o tym alkoholowym zapachu!!! Może to że mną jest coś nie tak Ale czuję w nim nutkę spirytusu :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem tak mega ciekawa wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj! Ta paleta, cudowna jest! ♥ Taka oczoyebna :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kolory na paletce! A zestaw do brwi najbardziej mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też czekam na zamówienie. I mam nadzieje, że się nie zawiodę bo chęci mam ogromne na próbowanie :)

    OdpowiedzUsuń