29.08.2014

Smoky na potrzeby "Szkoły makijażu"!

Witam!
Dziś mam dla Was post makijażowy.Jakiś czas temu natrafiłam na bardzo fajną akcję,organizowaną przez  
Dzika Wózkowa,o której poczytacie TU .Akcja nosi nazwę "Szkoła makijażu" i polega na wykonywaniu określonych makijaży na dany tydzień.Dziś mamy tydzień smoky więc takie smoky eye Wam prezentuję :)
P.S.Wiem,że zdjęcia wyszły tragiczne ale wybaczcie:( Taki sprzęt i światło.





Może nie jest to coś super ekstra,ale ta akcja jest właśnie po to,żeby się uczyć :)

9 komentarzy:

  1. fajnie Ci wyszedł;
    zdjęcia nie są złe, ale mogłyby być większe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie jest naprawdę ładny :) Mam nadzieję, że zdążę zrobic do tej akcji jakis smokey ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś nominowana przeze mnie do akcji blogerek LIEBSTER BLOG AWARD Będzie mi bardzo miło jeśli weźmiesz w niej udział i odpowiesz na moje pytania : http://makijazuswiat.blogspot.com/2014/08/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie Ci wyszedł, nie masz co narzekać!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne smokey, rzęsy sa mega :O chyba trzeba by wziac sie za siebie i cos zmalowac ;) btw zapraszam do siebie na wyprzedaz kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. This looks lovely :D you look beautiful xoxo I've just started a blog of my own and if you're interested you are very welcome it visit. Followers are desperately needed!!! http://xbeyoutifulx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo efektowne smoky eye :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem bardzo ładne wyszły Ci zdjęcia i makijaż :) a cała ta akcja jest genialna! :)

    OdpowiedzUsuń