19.08.2014

Nail polish Flash Collection

Pragnę naskrobać tutaj słów parę na temat lakieru do paznokci firmy Quiz Cosmetics z serii Flash Collection.Napotkałam go zupełnie przypadkowo na półce sklepowej i zapałałam do niego sympatią :)



Nazwa:Nail Polish Flash Collection
Kolor/Numer: niestety brak jakiegokolwiek numerku czy nazwy koloru:(
Cena: ok 3 zł
Dostępność: Hmmm,szczerze mówiąc nie spotkałam się do tej pory z produktami tej firmy.Swój lakier kupiłam w zwykłym centrum chińskim,aczkolwiek pod TYM linkiem znajdziecie sklep internetowy.

Moja opinia:
Lakier należy do jednych z moich ulubionych.Jego kolor określam jako pastelową pomarańcz bo tak właśnie mi się kojarzy :p Jeśli chodzi o konsystencję,nie leje się,nie jest również zbytnio gęsty.Dobrze nakłada się go na płytkę paznokcia,nie zalewa skórek.Pędzelek pozwala precyzyjnie pomalować wybrane partie płytki.Jedynym minusem jest dla mnie powstawanie "bąbelków"  po wyschnięciu lakieru.Może to być wina lakieru ale również szybkiej jego aplikacji.Schnie stosunkowo krótko.Do uzyskania pełnego krycia wystarczą dwie warstwy.Dobrze zachowuje się zarówno z lakierem nabłyszczającym jak i matującym.Z tego co pamiętam to dostępnych jest kilka kolorów (m.in.zieleń,fiolet,żółć) będących typowymi pastelami.Z góry przepraszam za brak zdjęcia z pomalowanymi paznokciami ale obecnie mam paznokcie żelowe i ni jak nie miałam możliwości:)



A może któraś z Was posiada lakiery z tej serii??Dajcie znać w komentarzach jak się sprawy mają :)

4 komentarze:

  1. Właśnie dziś po raz pierwszy użyłam lakieru tej firmy :)) Jak na razie z aplikacji jestem zadowolona, zobaczymy jak z trwałością :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam do czynienia z tą firmą jednak kolor wygląda naprawdę fajnie. Idealny na lato, które już niestety (a może stety) odchodzi ;-)

    OdpowiedzUsuń